Da bi biciklizam, u ovom slucaju u Sa, prosao kao prevozno sredstvo mora se uloziti gomila novca u infrastrukturu(pod ovim ne mislim neko pranje novca i pravljenje bic.traka po trotoaru).S druge strane, natjerati Bosnju da umjesto auta, do prodavnice, koristi bicikl koji je milion puta laksi, bolji, brzi, je jako tesko
U svakom slucaju, odlican potez poceti od malih nogu kreirati misljenje o biciklu kao najboljem gradskom prevoznom sredstvu.
atipicni@
Kroz crveno ne prolazi pravi biciklista jer je ucesnik u saobracaju i sebe bi prvenstveno doveo u opasnost.To sto vidis nekog amatera sa neprilagodjenim biciklom, sa stavom kao da je balon na sicu, i luta misleci da je on izvan svega..je nesto drugo.
S druge strane, oni koji voze auto po gradu ne smatraju biciklistu ravnopravnim ucesnikom u saobracaju, pa sviraju, agresivno preticu..i td.
@urban_cyclist ne smatram ravnopravnim jer vozite sa slusalicama u usima, nikada ne dajete znakove rukom, ne postujete nikakva pravila kretanja na cesti, licno sam gledao kako prolijecete na crvenom od semafora i slicne stvari, ako ste ucesnici u saobracaju i koristite cestu onda trebate podlijegati istim pravilima kao i ostali što ne radite, biciklisti ovdje nemaju nikakve saobracajne kulture niti obzira
darkness@ generaliziras..
Znam kako se ja ponasam na mostarskim ulicama, i susta je suprotnost od toga.
Razumijem da je vecina priucena i voze kuda mogu proci, sto prije i bez pardona.
Pa kod nas veliki broj onih sa biciklima idu u suprotnom smjeru, to je paradoks.
U par navrata sam pitao neke zasto?Odgovor:zato sto tako vidim auta koja mi prilaze.
Paradoks.
Uglavnom, treba dosta raditi na ovim pitanjima jer smo.generalno pretrpani autima(otpadom sa zapada).
@urban_cyclist ne znam da li je generaliziranje ili nije ali znatno veci broj ne postuje pravila nego sto ih postuje, toliko veci broj da komotno mogu reci - svi. To sto ti mozda postujes je vrlo zanemariv broj.