Podzemni Sarajevo Metro Sistem je budućnost. $800 miliona zauvjek riješava problem zagađenosti zraka,gužvi i parkinga. S tim parama se može uvezati sve od Ilidže do starog grada...
@PunisheR0
@PunisheR0
Pare se traže od stranih investitora: Kina,Turska,Katar,USA,Rusija,Austria ili neka druga EU država..( Primjera radi Metro u Beogradu će raditi Francuzi)
Nemoj zaboraviti da je Turska pristala da finansira auto-put Sarajevo- Srbija čija vrijednost se vrti oko milijarde. Ja lično mislim da bi Metro sistem u Sarajevu više koristi donio našim građanima od tog puta sa Srbijom... Nije nemoguće. Izvodljivo je. Samo treba naše barikade u glavama ukloniti!
@Velez4za Pa niste samo vi u Sarajevu bitni. Postoje i drugi ljudi u ovom svijetu koji bi koristili taj put, a uostalom put SA-BG može samo dobro donijeti našoj ekonomiji. Ne zaboravi da taj put može i povećati tranzit kroz BiH od čega će autoceste profitirati. Sva roba iz Azije i Turske što ide na zapad će možda u budućnosti ići preko BiH, umjesto kroz Srbiju.
@feferonx
Sarajevo je kulturni,intelektualni,politički,duhovni ,poslovni i turistički centar BiH. Razvijen metro sistem ne samo da je neophodan već je apsolutni prioritet ako se grad i kanton namjeravaju razvijati u budućnosti. Kombinacijom nadzemnog i podzemnog metro sistema u kantonu,zauvjek bi bio riješen i problem gužvi i znatno smanjena zagađenost zraka...a da ne govorim o mnogo većoj zainteresovanosti investitora i turista za grad i kanton!
@Velez4za
S obzirom na geografski položaj grada, Sarajevo Metro Sistem nije stvar izbora već stvar zdravog razuma,budućnosti i konkurentnosti grada,razvoj grada i kantona ovisi o dobroj infrastrukturi!
@Velez4za Neki okvirni uslov za gradnju i samo pitanje isplativosti metroa u bilo kojem gradu je da taj grad ima najmanje milijun stanovnika. Sarajevo nema ni pola od toga.
Ako npr. susjedni Zagreb funkcionira odlično bez metroa, može i Sarajevo. Samo treba postojeći JGP dovesti u red.
@feferonx
Priča o "isplativosti metroa" je najveća budalaštinja s obzirom da se neće raditi o državnim parama već o stranim investitorima. A što se tiče broja stanovnika, Sarajevski kantom već je preš'o pola miliona,za 15-30 godina grad će u potpunosti biti paralizovan... Gradska infrastruktura se planira minimalno 15-20 godina unaprijed