@MinoDerlin Svaka cast konacno jedan ispravan komentar. Jedino sto je valjalo je TAS-ov Golf 1 i 2. Dokazao se i u ratu. Ipak je to Nijemac projektovao. Tacno je da je zaostalost i debilizam najvise dosao od komunizma zato sam i prozvao na komentarima da su poluproizvodi. Vrijeme je da se gradjani BiH oslobode razmisljanja o totalitarnim sistemima kakav je bio komunizam. Jedino dobro sto je bilo u komuzmu onaj Savezni USTAV SFRJ iz 1974 koji je Bosni omogucio referendum od nezavisnosti
@TM0 Sta smo mi proizvodili - TAS Golf 1 i 2, VW Buba, NSU Prinz, sve u Vogosci, 60 % dijelova ugradjeno proizvedenih u BiH. Iza rata montirana Skoda Felicija i Audi A6. Eto sta smpo proizvodili Troprstasu
@TM0 TAS je uvijek bio nas, a po licenci se radio Golf. To je vodio Nijaz Hastor, kao sef proizvodnje u Volswagenu Vogosca. Zahvaljujuci njemu 1985 godine Sarajevo i Wolfsburg su pobratim,ljeni. Covjek je iza rata stvorio Prevent, najvecu bosnjacku kompaniju sa vise od 7.000 zaposlenih u BiH i vise od 8.000 zaposlenih u drugim zemljama. Ima fabrike u Brazilu, Meksiku i u Njemackoj, te desetine fabrika u Bosni. Covjek proizvodi najvise autosjedista na svijetu. Toliko o tome sta mi proizvodimo.
@TM0 Stojadin, Fico, pa cak i Yugo su po licenci proizvodjeni. Yugo je bivsi Fiat 127 malo drugacije dizajniran. Yugo Florida je dijelila sa Fiat Tipom neke dijelove. To je to. Po licenci ste radili, niste nista napravili. TAS u Vogosci je jedini pravio na svijetu VW Caddy. Nije se u Wolfsburgu radio. Ostavi se rasprave sa mnom, uvijek te argumentima pokopavam.