Francuzi definitivno na vrhu po kvaliteti motora i automobila, sa Japancima naravno. Svabe jel vas stid, da vam nije Mercedesa ne biste ni imali auto industriju. Audi defitivino vise se nemoze ni nazvati autom trosi vise turbina nego goriva, BMW ja ionako masina za njive, a takvi ga i voze (prepoznaju se valjda), a VW pokusava jadno da postane "elita", ali ne mozes ti Talijanima i njihvoim Ferrarijima i Lamboginijima pera odbiti.
Cast citroenu i hvala im na godinama inovacija ali nije sve u motoru, nekako dizajn automobila je na niskom nivou, pristupacnost dijelova, broj predjenih kilometara sa automobilom nije na razini njemackih automobila bar gledano iz perspektive balkana gdje se vozila voze 20 i vise godina, iz perspektive eu. drzava gdje se vozilo vozi do 10 godina je ok.
@Osvetnik iz tame A VW Gruop je u vlasnistu Austrijskog Poršea 52%, 20% drzavna imovina Saxoni pokrajine u Njemackoj i 11% Katar Investment-a, tvoja poenta???
Moja poenta je bila da su njemci prestali praviti kvalitetna, lijepa i pouzdana auta, u ranim 2000-tim, a bili su u vrhu auto industrije.
@Sultan i 59 drugih mislim da je obratno, "njemci" jedino vode u dostupnosti dijelova (opet zagvaljujuci Turskoj), i broj nesreca na cestama (nasim i Evropskim). Po izdrzljivosti i kvaliteti su na dnu uz iznimku Mercedesa, ali opet po cijeni se Mercedes uvijek izdvajao, a i po kvaliteti. Ovo ostalo, plasticne igracke od BMW-a i Audi-a samo sijena od prosle slave.
Svaka cast za komentar, potpisujem svaku rijec ...odlicno razmisljanje i drago mi je sto nas je sve vise na balkanu sa ovakvim razmisljanjem, dosta vise balkanski Brđani dominirali sa traktorima na cestama i skrinjama zavarenim na tockove ..
@Sultan i 59 drugih c5 dugi niz godina ok ...ajkula je legendarna, cactus je ludilo ...a evo novi c4 a pogotovo c3 ostavljaju bez daha ....
a tek DS ovi su nevjerovatni ....