Nadam se da će se naši konaćno dozvati i napraviti neki plan pa da glavni grad bude povezan sa kljucnim evropskim destinacijama.
Nema driektne linije za Pariz, Brisel, Rim, London...o US ne treba ni pominjati ništa. Pa treba neke linije čak i subvencionirati i svjesno ići u gubitak na toj destinaciji ali da bi se obezbijedila povezanost bolja... Garantujem da se boljih prijedloga, pored svih ludjaka, na komentarima može naći nego u ministarstvu prometa
@Harry Callahan
Ja nekad kontam da smo mi kao narod, generalno, baš glupi.
Hvale se konekcijama po bliskom istoku a evo zadnji ćemo dobiti liniju za Qatar (ako i dobijemo). Naši debili ne znaju ni krasti. Pa umjesto da odrade ovih par strateških poteza i obezbijede dugoročno priliv love...jok...oni će ranije pokrast, pozapošljavati debile i uništiti sve na brzinu...zakolju kravu radi kile mesa.
@Harry Callahan
Ma jasno je meni da svako voli sebi više nego državi. Al ne kontaju debili da prave štetu dugoročno i nepopravljivo. Naši debil bi za mito od 50.000 napravio štetu od 150 000 000. Al dosta štete je nepovratno. Kasno je ganjati da budeš neki centar bitan kad se Bg i Zg, pa čak i Skoplje uhodaju. Kasno je kukati kad prodaš državnu naftnu kompaniju ili kupiš vozove koje ne možeš voziti a kredit valja vračati, ili kad nemaš autoput a drugi imaju...itd itd
Zasto ce nam direktne linije?
Bolje ovako. Sa-Brisel ili Pariz letis preko Svice ili Austrije ili Italije, pa jos onaj let sto moras prenociti, pa odmah dupla dnevnica. Pa prespavas u hotelu sa 5*, zenba, spa, relaksacija, folovi, gotiva.... Normala poslovnom klasom se putuje... i jos plus istovremeno ide i poslanicka ili neka druga plata sa drzavne sise.
Ma ljepota, nista direktno!
@Harry Callahan
ma ovi sto odlucuju o linijama nisu garant kod privatnika! Oni su privatnici u drzavnim institucijama.
O njima pricam.
Nije im u interesu, zbog gore navedenog