Cuvajte se otimacine.
Nikada cilj nije bio povecavanje sigurnosti saobracaja, nego iskljucivo punjenje budzeta.
Kazne nikad rigoroznije, a nikada vise poginulih na cestama.
I onda te jos doceka radar na 100km/h na autoputu, smijesno.
Svako ko ima iole nesto novije i bolje auto zna da je i 150km/h na autoputu pi*kin dim.
Uostalom koliko je to ljudi imalo nesrece na tom autoputu i u tom tunelu, da bi se moglo reci da je stavljanje radara opravdano?
Ma hajte molim vas.
@katonix
Zato se cesta adekvatno obilježi, napravi se propisna bankina, izbetonira, održava se da ne uraste ... a kod nas na magistralnim cestama obrati pažnju - ide desna bijela linija i nakon nje ''provalija''
U austriji svaki tunel ima kamere i radare, mjere cak i prosjecnu brzinu kroz tunele, i nijedan tunel nema brzinu od 130 nego 100 ili cak 90. A kad se desi nesreca svi urlate kako treba po dzepu udarat.
@sae540 Opet ti mjesas drvlje i kamenje. Ako vec toliko poznajes Austriju valjda znas zasto stoje table sa znakom kamere i na kojima pise videoüberwacht. To nema nikave veze sa radarom . Radati su zasebni i vecinom su postavljeni na izlazima iz tunela u tunelima ih ima jako malo. Malo se raspitaj za promjenu pa onda napisi .na auto putu brzina u tunelima je 100 km/h sa izuzetciam tuneka koji se nalaze u neposrednoj blizini naselja gdje je ogranicenje 80 km/h kao i preko noci od 22-5 gdje je
@n1965 Sto jest da nije kako svi kazu da je svugdje dozvoljena veca brzina nego kod nas nego da imaju ogranicenja i na autoputevima i u tunelima. To je tako u drzavama gdje se ljudi znaju ponasati u saobracaju, a kod nas i kako se mi ponasamo dobro imamo i ovakva ogranicenja, jer kad bi zapadnjaci vidjeli kako se ponasamo oni bi nam smanjili ogranicenja.