Pitanje je koliko je njih bilo upoznato sa njenim problemom prije nego je Klix objavio prošlu vijest. Uprkos korupciji države i političara, naš narod nije škrt i uglavnom su mnogi spremni pomoći drugim kada treba. Ne sumnjam da postoji veliki broj domaćih kompanija spremnih da budu sponzori za vlastitu promociju.
Postavlja se pitanje da li je iko bio zadužen za praćenje ovakvih stvari i osiguranje novčanih sredstava za učestvovanje na takmičenjima. Odgovor je vjerovatno "ne".
@spektar Poenta sponzorstva od strane kompanije je da i kompanija nesto dobije, dakle da bude vidjena. A ni sam klix, kao vjerovatno najposjeceniji portal u BiH, ne prati bas aktivno ove sportiste, a drugi mediji jos manje. Tako da kompanija niti zna da neko postoji, niti za sponzorstvo moze dobiti bilo kakvu promociju jer ce njihov logo vidjeti porodica sportiste i par kolega na treningu.
Dakle potrebno je i da mediji vise paznje daju ovim stvarima.