Ovdje je Njemacka totalno upravu. Gradjani Njemacke kroz akcize na gorivo placaju putarinu. Vecina stranaca koji koriste njemacke autoputeve ne kupuju gorivo u njemackoj jer je skuplje u odnosu na okolne zemlje. Sasvim je uredu da i oni daju svoj doprinos izgradnji i odrzavanju njemackih autoputeva koje i sami koriste.
Ko moze proci njemacku bez da naspe goriva?? A zna se da gorivo duz Autobahna je skuplje. Drugo DE je clan EU i ne smije da diskriminira druge gradjane EU naspram svojih gradjana, sto znaci cijena vinjete treba da je ista i njemcima i ostalim EU clanovima, bez nadoknade. To ti je biti clan EU
@sae540
Ona uopste ne diskriminira druge gradjane. Svi placaju tu vinjetu. To sto gradjanima njemacke drzava vraca novac je samo sofisticiran nacin da se ljudima bez obraza stane u kraj. Itekako je moguce proci njemacku sa jednim punjenjem goriva. Prosjecno auto moze proci oko 700 km autoputem jednim punjenjem, a samo putovanje od Danske prema Austriji nadmašuje tu razdaljinu
@UpalaKosinusa Pa to vracanje novca jest diskriminacija drugih EU drzavljana naspram njemaca. Drugo na Autobahnu niko ne vozi polahko da stedi gorivo i niko ne vozi do praznog rezervoara. Mozda je mozes proci ako vozis 100km/h al ko tako vozi??
@sae540
Pa sve drzave poznaju termin vracanje poreza. Nije to Njemacka uvela. Ko hoce da mu se vrati dug slobodan je da se preseli u Njemacku i nece biti "diskirminiran"
@UpalaKosinusa Prvo ni jedna drzava ne vraca na prorezu za puteve, njemci ce biti prvi. Drugo kao clan EU ne smiju da diskriminiraju druge drzavljane EU, jer onda bi ostali mogli isto tako poceti uvoditi dodatne cijene na njemacku robu i auta. To i jeste poenta EU.
@sae540 nemojte se bezveze provaljivati.. njemacka nikom nece "vracati" novac.. njemacka ce jednostavno smanjiti porez na auta u svojoj drzavi, i to im ne moze niko zabraniti.. znaci svi placaju isto, i domaci i stranci. jednostavno ce porez u njemackoj biti manji.. svaka drzava ima pravo ubirati porez od svog naroda onako kako zeli i koliko zeli..
@ZeBrod Tako moze, jer porez na vozila odrdjuje drzava a ne EU. Ali problem smanjivanja proreza je druga stvar poslije svih skandala sa dizelima, slabo vjerujem da ce smanjiti porez autima koja nisu EU6 norma, kad govore da neki gradovi hoce da zabrane ulazak svim dizelima koji nisu EU6
Vozio sam Rostock-Passau i obrnuto jedno 10 puta najmanje.Sa jednim rezervarom nikad nisam uspio proc Njemacku. Nemam nista protiv toga da platim 130€ za Njemacki autoput. Kad mogu platit da u Sloveniji promijenim tri brzine na autoputu pa mogu platit i onaj raj od puta u Njemackoj.
@sae540 to je druga stvar.. kako ce se to regulisati ne znam ni ja, ali sigurno nece biti ni njemcima dobro.. sigurno ce biti razna poskupljenja za dizelase, ali sta ces.. a ovi skandali su cisti balon koji pusu da uzimaju pare.. nece tih zakona biti minimalno slijedecih 4-5 godina.. jednostavno je nemoguce to odraditi.. to ne moze od danas do sutra.. pa znate li koliko je dizelasa bez euro6 motora na njemackim cestama? i sad da im se zabrani ulazak u gradove?? nema teorije!!
@ZeBrod Porez na budale, auta dobra krava muzara i samo nameci nove poreze i troskove. Svi ti zakoni oko dizelasa ce poceti vaziti kad starim autima bude istekao rok, znaci najranije 2025. Kako bi ljudi na posao...
@Miles Dyson Mozes, ali broj jedan, na A-bahnu se ne vozi do praznog rezervoara jer platis kaznu ako ti nestane goriva na autoputu, iz razloga da nikad ne znas kad se moze desiti nesreca i da se vozakas u redovima 3-4sata. Druga stvar sto je tempo na autoputevima u DE malo zesci i ne mozes voziti na tempomatu