MENE SAMO ZANIMA, STA BOSNI ZNACI TA AUTOCESTA KA BEOGRADU? NISTA. ISKLJUCIVO JOJ JE SVRHA VELIKOSRPSKA, JER TA AUTOCESTA, POGOTOVO ONA PREKO SRBIJE I VISEGRADA, NIKAD NECE BITI ISPLATIVA. ZNACI KOME I CEMU ONA SLUZI?
INACE PAMETNIJE BI BOSNI BILO VIDJETI SA DJETICIMA DA SE GRADI SARAJEVO - GORAZDE - BIJELO POLJE - CRNOGORSKI A1 (BOLJARI - BAR) - PODGORICA - BAR.
STO ZNACI, GOVORIMO O 100 KM DUZINI OD GORAZDA DO CG A1 (BAR -BOLJARI), S CIME BI BOSNA DOBILA IZLAZ NA DRUGU LUKU.
A DJETICI BI PREKO KORIDORA 5C DOBILI NAJBRZI, ALI I ALTERNATIVNI IZLAZ ZA ZAPADNU EUROPU, AKO POLITICKI ZAGUZVAJU SA SRBIJOM. DOBRO I BOSNI, DOBRO I CRNOJ GORI.
DA NE GOVORIM DA BI TIM PRAVCEM BAR - PODGORICA - IZLAZ SA CG A1 (BAR -BOLJARI) - BIJELO POLJE - GORAZDE - SARAJEVO 5C KORIDOR - ZENICA - DOBOJ - ORASJE - HRVATSKA, NE SAMO IMALI PUNO KRACI PUT NEGO PREKO SRBIJE, NEGO BI I IZBJEGLI JEDNU GRANICU, TACNIJE IMALI BI JEDNU GRANICU MANJE KA ZAPADU.
Srbija nam je prvi komsija i jedna od tri drzave sa kojom imamo najvise robne razmjene i bilo bi apsurdno da se nekad ne povezu te dvije drzave autoputom jer bi daleko lakse bilo robu transportovat, a Beograd i Sarajevo je su dva glavna grada komsijskih drzava i veliki centri, mnogi iz Federacije ce lakse moci posjetit jedan prelijepi velegrad kao sto je Beograd
@Roin od izecica preko travnika zenice sarajeva gorazda cg oda bi bilo isplativo procijeto bi citavom stazom turizam svi kamioni bi isli tim putem ma bruka novca i pozitivnih stvari bi swe desilo ovom trasom ko ce ici od zagreba na srbiju pa cg i grcku ovako preko bihaca dosta bi bilo blize i krace i turista bi bilo ko u prici nebi bili vise primorani da ljetuju po hrvatskoj kad bi bilo za par sati razlike bolje doci u grcku cg albaniju i td