PRAVITI OD SARAJEVA DO VISEGRADA AUTOCESTU, STO JE NEKIH 100 KM, TO JE PRAVITI AUTOCESTU PO IDENTICNOM TERENU KAO STO JE TEREN IZMEDJU TARCINA I JABLANICE, STO ZNACI 25 MILIONA EURA PO KILOMETRU, NEKIH PAR TUNELA PO SEDAM OSAM KILOMETARA DUZINE.
STO ZNACI, GOVORIMO O TRASI KOJA BI KOSTALA OD SARAJEVA DO VISEGRADA NEKIH 2,5-3 MILIJARDE EURA. HAJDE ZDRA'O.
Sto znaci, ako se moze napraviti autocesta od Sarajeva preko Tuzle i Bijeljine do glavnog grada Sumadije i inace tom trasom, ako ne moze, nikad to nece biti izgradjeno. Pa ko ima lovu i luksuz graditi dionicu autoceste koja bi kostala 2,5 milijarde eura, a nema na toj dionici ni 100k stanovnika, da ne govorim o privredi, pogotovo kad ce ta trasa imati vjerovatno dvije autocestovne alternative, to znaci BG - Bijeljina - Koridor 5C - Sarajevo i vjerovatno Sarajevo - Tuzla - Bijeljina - BG.