Knjiga žalbi je prevaziđena. Danas sve ide preko net-a. Biznisi padaju i uzdižu zbog loših ocjena na TripAdvisor, Google, itd. Raja prati i reakcije odgovornih na njihove komentare. Rejting je čudo.
Da inspekcijske sluzbe zaista hoce da rade svoj posao sve knjige zalbi bi bile elektronske i uvezane direktno u njihov centralni sistem. Imas zalbu? Slikas, snimis, otkucas, uploadas - i odmah ti se javi dezurni inspektor, cim pogleda zalbu.
Za većinu stvari tu inspekcija ne može pomoći. Usluga, poderan posteljina, prašina, kvalitet hrane, smještaj, istinitost ponude, itd. Sve ovo je na menadzeru i osoblju ako im je stalo. Za sve ostalo, havarisana hrana, stokiranje namirnica, higijena osoblja, itd je na inspekciji da odradi svoje. Jedan zadovoljan gost širi svoje iskustvo oko sebe i preporučuje ustanovu. Ne zadovoljan radi isto samo sa 2x više energije.
Prikaži sve komentare (104)