Prvobitna varijanta je koštala 26 miliona KM, sada je studija izvodljivosti pokazala 40 miliona KM...izvedbeni projekt će dogurati do 50 miliona, dodatni troškovi (kao..recimo, zaštita od poplave) nagurat će cijenu na 60 i >...+IMT :) ..Ali, nije problem u toj cijeni već je problem što tako mali aerodromi ne mogu opstati bez sufinaniranja lokalne ili šire zajednice. Fadil spomene Tuzlu a izostavi podatak da Grad značajnim sredstvima pruža podršku avioprijevozniku.
Za tako nešto nema mogućnost ni Bihać, a ni USK. Bilo bi lijepo da je Fadil prošetao malo bihaćkim "gradskim naseljima" .. da vidi kubike složenog drveta između zgrada jer u Bihaću ne postoje toplane, raskopane ulice, čopore pasa lutalica, pola grada bez ulične rasvjete...šuplja priča o turizmu.. nema hotela koji može primiti dva busa gostiju...svi turistički experti ne mogu od 1.500.000 posjetilaca na Plitvicama dovesti ni 5% u Bihać.
Dajte ljudi, budimo realini.