Koncesije se daju na 50 do 99 godina. Za to vrijeme vozači plaćaju putarinu. Upravo je Turska zapadnim zemljama u zadnjih 40 godina dala jako mnogo koncesija koje su izgradile Tursku. Samo što decenijama dugo to nije njihovo. Pređe u tvoje vlasništvo nakon decenija korištenja kad je već sve nagriženo i dotrajalo.
Opet je lakše popravljati nego graditi od nule. Samo staviš novi sloj asfalta plus još neki sitni popravci.
@velikamrkva, kad je put u pitanju onda je samo novi asfalt. Davanje koncesija za fabrike, mostove i stambene blokove kao što je radila Turska, je sasvim druga priča. Fabrike zaposle lokalne radnike ali 50 godina drugi ubire profit, od stambenih blokova 50 godina stranac uzima kiriju. A most je skoro dotrajao dok je 50 godina stranac naplaćivao mostarinu. Za rudnike je koncesija najčešće na 99 godina. Tvoja ruda je ono što ostane.
Prikaži sve komentare (402)