Zabrinutim roditeljima koji svoju djecu odgajaju u delikvente ovo smeta?
Neka budu sretni što postoje ljudi koji žele preuzeti njihov dio posla i pomoći im u odgoju djece. Dovoljno je nasiljnih maloljetnika na ulicama!
@tarcin11
Jarane kontam ... fol je u tome da nastavnici nisu učeni i naučeni da prepoznaju devijacije u ponašanju djece i da ih ispravno ocijene i daju ispravnu šifru.
Za to su učeni psiholozi koji napr. mogu razlikovati jel dijete zaljubljeno , bolesno ili ga maltretira maćeha
@AbdulahSkaka pa poenta je da ne daju šifru; nisu ćoravi, vide da se dijete čudno ponaša, proslijede kompetentnoj osobi da vidi šta se dešava, isti k ko I prije (bar u boljim školama) samo bi sad trebalo bit redovnije I imat pisani trag
@malorazumabalkan
"Nastavnik treba unijeti podatke u matricu samo ukoliko procijeni da su određena ponašanja učenika dostigla toliki intenzitet da ih je neophodno registrovati. Tada nastavnik ulazi u prostorije stručne službe i unosi KOD ponašanja iz matrice i datum kada je to stanje primijećeno. Nastavnici trebaju zapažati i ponašanja učenika van škole, jer to može biti od presudne važnosti za adekvatan rad s djetetom", kazao je Muratbegović.DAJU
@feferonx...delikventa mozes prepoznat i bez matrice, pitanje je samo hocemo li to naglas reci i sta cemo uciniti po tom pitanju...ovo je suplja, uzimanje para na budalastine i licemjerstvo..nismo mi rekli da je delikvent nego kompjuter rek'o jel?...kretenizam, a narocito s aspekta tko je taj kiji ce klasificirat odredjeno ponasanje...dajte pedagoge i psihologe kvalitetne u skole i da rade svoj posao, a i s komplet drustvom se netko treba pozabavit u psiholoskom smislu
@CuraGrbavica problem i jeste u tome sto kod nas nemas kvalitet. Mene samo interesuje kako ce oni reagovati i u kjem smijeru ukoliko se ispostavi za neko dijete da spada u odredjenu skupinu. U tome je kvaka. I bez ovoga su nastavnici uvijek dobro znali ko je zrtva a ko buli
zamisli kako ce ih americki sistem odgojiti gdje se umanjuje odogoj roditelja i vjere a uvodi sistemski. djeca ce nam sa 12 god ici kod psihologa sa 15 ce uzimati razne terapije sa 18 ce da puca iz automatske puske na cijeli razred
Naravno da je puno Nasilne* djece, ali kako ocekujes da neko ko nije obukovan za neki posao radi taj posao. Veliki broj profesora nije psihički stabilno, niti pedagoški obrazovano i ti očekuješ da ti ljudi kritikuju djecu.
Prvo svi profesori trebaju da budu testirani i ocijenjeni da li su sposobni da predaju, pa tek onda da li su sposobni da kritikuju djecu kada je u pitanju ponašanje.
Rijetko je ko svjestan kako je djetetu nad kojem se vrši nasilje, a dosta toga nasilja(psihičkog) je i od ljudi koji im trebaju ocjenjivati ponašanje. Rijetko ko je svjestan kako je teško depresivnom djetetu i želite da mu pomogne neko ko nije edukovan u tom odjelu.
Neznanje može samo nanijeti štetu a ne dobro.
@praznaprica STA TREBAJU RODITELJI DA RADE. DA DRKAJU PO FB I ŠALJU NEVASPITANU DJEČURLIJU U ŠKOLU, A KADA PROFESOR DA KECA ILI UKOR ONDA MALOUMNI RODITELJ DOLAZI I KAŽE ŠTA ON MOM DJETETU KECA. ILI PA ŠTA AKO JE UDARIO ONOGA DRUGOG
@AbdulahSkaka prvo zaista si me pozitivno iznenadio komentarom (obično ovdje psuju i sl.). drugo svaka škola ima psihologa ili je bar imala. sada se dotičeš teme koliko je i taj psiholog stručan. to je do ovih ekspres fakulteta, ali ne može profesor nevaspitanom djetetu ništa jer vaspitanje se vuče iz kuće
Upravo tako, kako ce nastavnici koji nisu strucni da procijeni kakvo je koje dijete. Mislam ako do sada nisu to znali raditi nece ni sa matricam nista uciniti. Mislim da matrice treba uvesti za nastavnike a ne za ucenike jer njih treba malo vise obrazovati kako poducavati djecu.
@nana11
Šta ima biti obučen da primijeti da se dijete na času ne ponaša kako treba: stalno kasni ili često izostaje, ometa druge učenike ili nastavnika, ne radi zadaće, ima poteškoća u savladavanju gradiva, odbija saradnju, agresivno je prema drugim učenicima ili nastavniku, higijenski zapušteno i sl. To se bilježi, a ne mišljenje nastavnika kakvo je dijete, a te podatke će stručne službe koristiti da vide treba li nešto poduzeti ili ne. Nema nastavnik ništa s tim.