Vidi mu cifre, pa bolje da je napisao 25/75 i to ja ta magicna formula kako Uber i Lyft deru kozu onima koji rade za njih. I Uber i Lyft uzimaju cistaka 25% samo sto su lansirali aplikaciju i doveli u kontakt musterije i vozace, dok vozacu ostaje 75% s tim sto sa tim mora da plati gorivo, mazivo, osiguranje popravke auta i sve ostale troskove i kad se sve sabere ti ljudi radi za manje para od minimalne satnice u bilo kojoj komapaniji a radni staz im se ne broji niti knjizi igdje.
A da se ne govori o tome da su cijene usluga srozali vise od 50% da bi bili konkurentni pravimTaxi vozacima i ustvari to snizavanje cijena ide peko ledja vozaca koji ionako rade ispod svake cijene plus sto se cesto desava da vozac predje sa svojim vozilom i po 10 kilometara a nekada i vise a musterija se usput predomisli i otkaze voznju. I nikom nista, pojeo vuk magare, jer i ako dobije to je nekih $5. Musterije cesto puta istovremeno naruce i Lyft i Uber i ko prvi dodje uzima musteriju.
@navedeni Imas ti eto,
Imam u komsiluku dvojisu ljudi koje je nevolja natjerala da rade i za Uber i za Lyft i kad sve saberu kazu da moraju nesto da rade, ali para nema i jedan od njih je vec operisao ledja. Zamilsi ti da si danas 10 sati na "pozor" i da za cijeli dan doneses kuci manje od minimalne satnice. Isto tako moras racunati da si konstantno pod stresom sto od saobracaja sto od redovno bezobraznih musterija koji traze da im stanes na mjestima gdje lud ne bi stao... Nula bodova
@Spectatorr Nasuprot ovom zanimanju imas zanimanje vozaca recimo skolskog manjeg busa koji vozi za komapniju i ima startnu satnicu $25 plus socijalno zdravstveno, godisnji odmor uracunat, kao i svi ostali benefiti uz zagarantovanu penziju u pristojnom iznosu i sto je najbitnije ne dere svoje vozilo kao sto to rade vozaci Ubera I lyfta, niti ima ikakvih drugih troskova i svaki dan donese kuci cistaka $200 i niti daje ikome 25%, niti placa gorivo niti ima bilo kavih drugih troskova.
@Spectatorr Ti se drug trudis da objasnis tokmaku kojem je puno dati pet maraka za taxi.Konta na zapadu sve doktori i akademici razni vozaju taxi nije vidio dalje od makarske.Pa dodjes npr. u jednu spaniju ni jedan taksista ne zna engleski jezik i rukama i nogama se sporazumijes a u Madridu start 20Eura pa izvoli pasa.
@dwarf
Ama vidim ja s kim imam posla, ali nastojim da svima koji ovo procitaju kazem da "gdje god kazu da je duboka corba, treba plicu kasiku da ponesu" i da je voznja za UBer i Lyft najgora vrsta zanimanja, potpuno neuredjena, gdje su njihovi vozaci klasicne sluge koji rade prakticno za "nista", bez ikakvih prava kao zaposleni odnosno kao nezavisni kontraktori koji uglavnom za dvije do tri godine poderu novo auto, ali ne zarade dovoljno da bi mogli kupiti drugo.
@navedeni
Jos jednu stvar samo da ti kazem da Uber i Lyft "kupe" najveci sljam od musterija odnosno tesku fukaru koja nema para za pravi Taxi i da su ceste situacije gdje u Uberovo auto zna sjesti vise musterija nego sto je dozvoljeno i zna "auto" leci do poda a da vozac ne smije ni da zucne pijanoj grupi koja cim udje u auto podje sa odvijanjem muzike do maximuma uz neslane sale na racun vozaca. Taxi vozaci ipak imaju bolje musterije i danas gospoda narucuje taxi, a fukara Uber i lyft.
@Spectatorr da ti pravo kazem ne koristim ni jedne ni druge ,ali zato ni mrtav u sarajevo taxi ne bi usao.Vecih varalica i lopurda nema od sarajevo-taksija