Mi jos imamo suludi sustav u kojem ucitelji ocjenjuju djecu koliko su samo-naucila, ili eventualno koliko su djeca naucila uz pomoc roditelja. U normalnom svijetu ucitelji se ocjenjuju prema tome koliko su naucili djecu. Kod nas je do mirovine dosao profesor matematike kojem je 90% ucenika svake godine palo na popravni. U normalnom svijetu on ne bi radio duze od dvije godine. Ako predavac nije u stanju nauciti djecu da imaju osnove znanja za prolaz onda ne bi trebao predavati taj predmet.
@AndjaTG matematiku ne mozes znati ako nisi naucio osnove. Kod matematike nema preskakanja. Ako u srednjoj nisu u stanju da prate gradivo...onda treba u osnovnoj mijenjati nesto
@pascal
Ma ista nam je situacija i u srednjoj i u osnovnoj. Srednju sam samo navela zbog tog notorng lika koji je bio strah i trepet i na cijeni kao strog profesor, dok bi u normalnom svijetu bio smatran nesposobnim. Mi smo u petom osnovne imali onu nesretnu debelu knjigu iz matematike kao da smo svi vec profesori a nastavnik je njome mlatio djecu po glavi kad nije bio zadovoljan nasim samo-stecenim znanjem, koje on nije znao prenijeti niti je mislio da treba.