Naravno.
Moj direktor vozio s7, V8 t. Crkla mu graf-elektro kartica. Faktura 13. 000 €. Audi neće ni da čuje za fabričku grešku. Čovjek im godišnje kupi (vw) po 50-100 auta.
Lično vozim toyotu (privatno vozilo) verso d4-d. 113 000km na satu. 0 problema. Osim standardnih servisa ništa nije rađeno.
Prije nje imao Turana 2.0 sport, od 110 000km samo problemi, egr dizna, turbo, brava na gepeku i da ne nabrajam.
Slijedeća ce zasigurno biti opet Toyota! Eto, sad mi pucaj minuse lol.
@FRA
Pa zato je on direktor a ti niko i nista!! To se moze desiti bilo kom autu.. i ja sam sa A7 3.0 tfsi napravio 200 hiljada pa ga prodao u odlicnom stanju! Dzaba vam sve al ovi japanci, francuzi i ostalo su jedno veliko SMECE!!!
za nkoga ko pokusav pricati o necem sto nije probao i cije se misljenje kosi sa analizama i rezultatima iz Njemacke ispadas bas glup. Svabo stavlja Toyotu na prvo.mjesto po kvalitetu, a ti poredis ovo auto sa nekim koje se peoizvodilo prije 15 godina. o ito ti je cvaja ostvarenje sna
@Espectador15
Ma ja, golf star 10 godina kojeg je bakica vozala do pijace i nazad sa lafo 200 000 km je ko lampa a nov auris sa garancijom je smeće, ahahahah moja kockasta glavooo...
Nov auris sa svim garancijama i svaki drugi japanac, kinez, francuz...
Samo njemacka auta dolaze u obzir i to Audi, Bmw, Mercedes, VW, Porsche... a i Opel je s.anje otkako ih francuzi prave!!!
Sad crknite od muke!!!