Vjerovatno malo ko, vjerovatno niko od Klixovaca, ne zna da je vozač ovog Golfa sa 2 motora iz 87 Joachim Jochi Kleint vozio 1985 godine Yu reli u Sarajevu također sa Golfom GTI ali sa jednim motorom, prednjim pogonom i "svega" 168 KS! To mu je ipak bilo dovoljno da ubjedljivo pobijedi! Reli se bodovao za šampionat Evrope, auto je bio grupa A, obični GTI, ne 16V, pobijedio je mnoge aute grupe B, između ostalog i Kuzmiča, Čubrikova...
@AntiSCH 84 i 85 se Yu reli za prvenstvo Evrope vozio u Sarajevu. To su 2 najjača relija ikada vožena u Jugoslaviji. 84, 42 BBi, 85, 44 BBI. Sve se vozilo po brdima oko Sarajeva, start na Skenderiji, brzinci na Igmanu, Trebeviću, Jahorini, Bulozima, Vasin Han, Dariva, Crepoljsko, Romanija... Automobili: Audi Quattro, nekoliko Renoa 5 i 11 Turbo, nekoliko GTI-ja, Mitsubishija, Nissani 240 RS, Pežo 205T16, fabrička ekipa Wartburg, Trabanta... Porsche 911RSR
@sandor1 Ovo su samo najvažniji auti i sve su bili grupa B i A ali ne "kućna" radinost, već tvornički automobili, 5-6 vozača koji su vozili su bili prvaci Evrope. Kleint je fabrički vozač VW, Wittmann Audija, Tchoubrikov bugarska legenda, Droogmans, Ferjanz, Fischer, Strassino, Moschous i sva YU elita: Kuzmič, Vidic Zrnec, Vidic, Zonta, Pirjavec, Savić, Tomić, a vozio sam i ja i 84 i 85 i ako te još šta zanima potraži me na "nick name"!
@MarkoMG Fabrički vozač se u Njemačkoj ne postaje "preko štele" a VW je ozbiljna firma kad je sport u pitanju: Polo WRC, Škoda R5 i WRC, Audi Quattro... sve je to iz iste "kuhinje"! Zavisi samo šta hoće da promovišu! Snaga je mogla biti i veća ali se išlo na izdržljivost i obrtni moment: druga bregasta, prepravke na serijskom ubrizgavanju, nosati klipovi, jače opruge, olakšani dijelovi motora, polirana glava itd