Prevent je na veoma losem glasu u autoindustriji, i pitanje je do kada ce fabrike u BIH koje isporucuju autodijelove uopste jos imati posao. Naime, Prevent se koristi jednom perfidnom taktikom, koju je autoindustrija vec procitala: prvo je zavrsio na sudu sa Daimlerom, a sada sa VW, i to na nacin da je cistom ucjenom (obustavom isporuke) dosao do novih ugovora, koje su naravno velika imena prvom priklikom raskinula, jer u pravom biznisu se ucjene ne zaboravljaju
Taktika Hastora: kupi neku malu firmu u Njemackoj, koja je specijalizovana za proizvodnju nekog manjeg dijela iskljucivo za Daimler i VW, te kada ta imena nece da igraju kako Hastor svira, on ih ucijeni, i tako dobije ugovor. Zatim pusti te firme da propadnu, a proizvodnju prebaci u BIH, naravno ne jer voli BIH, nego zato sto je u BIH jeftina radna snaga i Hastor ostvaruje vecu dobit. Vec se prave podrugljivi plakati o Hastoru po DE, profanise sve bh.biznismene po DE, ali bh.rulja to ne vidi
Po cemu je to losa taktika. Proizvodi za jeftinje. Zadovoljan i Hasor i onaj sto narucuje i placa dijelove a i Bosnjo sto ima posao. Jedini na gubitku je svabo sto je izgubio posao zbog jeftine radne snage u BiH.
@kolorit
Jarane WV, Daimler, BMW, su humanitarne ogranizacije. To su udruzenja filantropa koji dobavljace tretiraju kao bracu rodjenu. Halo ba !?
Njemacke velike firme su najveci izrabljivaci i gulikože na svijetu. To sto radi hastor firme poput WV, Simensa, Bosch-a rade vec desetinama godina i daleko brutalnije. Ali kad se pojavi neko kao Hastor koji ugrozi nih 1% odmah se digne hampa i galama. Da Hastor nije jak kao sto jeste vidio bi humanizam WV na dijelu..
@Dado dijasporitus Nemoze tako, Da je umjesto Hastora Hans on bi bio investitor balije bi mu lizale cipele. Ali posto je Nijaz odmah je on izrabljivac, lopov...