Kako volim ove strucnjake sto komentarisu avion. Razmislja li i iko od vas pajsera kako ce sletiti Airbus ili Boeing na pistu u Mostaru? Ima li dovoljno duzine, kakvo je stanje, ima li potrebnu signalizaciju? Dash 8 se koristi u svijetu gdje su losi uslovi na aerodromima, i pristojan je avion za te svrhe, i ovo je sasvim logican i razuman potez, a obzirom da se jos uvijek ne zna da li je isplativa linija, nije niko lud da baca pare i salje mlazni avion na nepoznat teren.
Problem nije duzina piste, slijetali su u Mostar ogromni vojni zrakoplovi, tipa boeing 747 itd. Radi se vjerojatno o pocetnoj procjeni broja putnika i politici Eurowingsa. Navodno su ovi avioni popunjeni i isplativije im je 2 put tjedno s njima letit nego jednom s polupraznim avionom veceg kapaciteta.
@mrAdil
Eto ga, a ovaj isti gospodin ce sutra u drugom komentaru kukat kako on zeli gradjansku BiH i kako tamo neki ektremisti ne dopustaju da se napravi.
@mrAdil
Turčine, niti u Hercegovini žive Bosanci (arhaizam: Bošnjaci), niti su u ustašama bili samo katolici. Naprotiv, u ustašama na području BiH je bilo više muslimana. A svi oni kojima bude odgovarao navedeni let, letjeti će bez obzira koliko mi ovdje tabirili drugačije.
@samog...
Kakvi UZP-eovci? Da nije bilo tih ljudi svi Hrvati bi prošli kao oni u Grabovici, Trusini, Varešu, Kaknju, Bugojnu... Neka ima je čast i slava, a svima onima koju su stvarno počinili zločin neka je prokleto.
@samog...
Pa naravno da za tebe nisam u pravu, velikoj vecini Bosnjaka jedan Hrvat moze biti u pravu samo dok prica ono sto oni vole cuti i zato nama treba treci entitet, jer vi vise ne priznajate da u BiH zive tri suverena naroda.
GOSPODA iz Tuzle, cijele tuzlanske regije i šire, puni sve Wizzove A320. (uskoro A321ceo).
Hvala nam na tome. Da nije tako, ne bismo sada iz Tuzle imali letove prema 15 destinacija u 8 europskih država.
@A350XWB
Kakva gospoda sine dragi! Svi mi sto punimo avione smo ekonomski migranti. Doduse, mozda malo obrazovaniji od ovih koji ne znaju kupit kartu niti bi mogli dobit posao negdje vani. Ali u konacnici sve ti je to isto, ovi prostori gube ljude i to se ne moze nicim nadoknadit. Ipak, dobro je da se prijevoz poboljsava jer mozda nam dodje i koji turist vise, a i puno je lakse nego klapat u autobusu po 24 sata.
@AndjaTG
Dovoljan je broj Tuzlaka (među kojima sam i sam) koji sebi mogu barem 1x mjesečno priuštiti vikend u Beču, Amsterdamu, ili Kopenhagenu, kod rodbine ili čisto kao turisti (znači, nemojmo sve nas svrstavati u ekonomske migrante). Tu WizzAir igra ogromnu ulogu, da razjasnimo stvar. Vrlo popularne i dostupne cijene i dobre konekcije od odredišta prema drugim europskim metropolama. Da zaključim: vivat WizzAir. :-)
@StGeorg,
Gradnja terminala u toku (tijeku, ako je draže).
Steći će se uvjeti za neometan godišnji prihvat oko 700.000 putnika, što po satu iznosi cca. 400 putnika, odnosno, dva opslužena A320/A321ceo.
Nadam se da ćeš biti zadovoljan uslugom MAT-a kada terminal profunkcionira. :-)