S obzirom na to da je D. DZ. sada uspjesan sportas koji vec nekoliko godina moze sebe izdrzavati od turnirskih nagrada zar "marketinski strucnjaci" i "management" ove nase zajednicke drustveno odgovorne firme ne vide da je vrijeme da se okrenu mladjim narastajima kojima ce dobro doci sponzorska pomoc kao D. DZ. prije 6 godina? Globalne firme imaju razloga za sponzoriranje vrhunskih sportasa ali to ovdje nije slucaj! Sta poslije Damira ili Mirze ili Tome? Pozdrav Duljki?? Ili pak Duljku??
Pa ne sklapaju kompanije ugovore da bi se sportisti izdržavali nego da sebe promovišu preko uspješnih sportista. Dakle Telecom bi trebao na svakom koraku da koristi to što je Džumi "njihov", da snimaju reklame s njim, da se na slikama vidi nihov logo na njegovom ramenu. Da narod asocira uspješnog čovjeka s njihovom firmom. A to nažalost ne rade iako im je njegov uspjeh dar s neba. Kao da ne znaju šta bi sad s njim. Što ne znači da ne treba ulagati i u nove generacije.