Ne utrkuje se Hrvatska ni s kim u izgradnji svoje infrastrukture, pogotovo ne s državama sa Zapadnog Balkana.Sve što radimo - radimo radi sebe, turistička smo zemlja i povezujemo se između sebe i sa najvažnijim susjednim zemljama Italijom i Austrijom...Mostovi, tuneli, novi terminali na aerodromima (Zagreb, Dubrovnik, Split), izgradnja novih željezničkih pruga, elektrifikacija postojećih i novi trajektni terminali u obalnim gradovima...Sada ide i Pelješki most...
@VenaCavaSuperior
S Italijom graniči, a od Austrije nas dijeli 25 km Slovenije, međutim HR i AT se službeno smatraju susjednim zemljama...Međutim, ja sam spominjao nešto drugo, a to je važnost povezivanja s Austrijom, Italijom i dalje sa Zapadnom Europom, jer su nam te zemlje najvažnije...Uostalom, zahvaljujući auto-cesti ja iz ZG odem u Beč na jedan dan na koncert i odmah se vratim, kao i do Bavarske.
:)
ako ne priznajete odluku arbitraznog EU suda onda jeste,..granicite se sa Italijom samu u par kilometara,..ako je odluka PRAVOSNAZNA onda se NE GRANICITE jer te vode pripadaju Sloveniji,.....OSTATAK izmedju vas i italijana su MEDJUNARODNE VODE
Dalje
Gdje se to vi granicite sa Austrijom???
To isto ko kad bi rek'o da se Kanada i Portugal granice,..jer nema zemlje izmedju njih nego samo more
@RomanijaBluz11 Vidi majstore, arbitražni sud je Sloveniji dao PRAVO KORIŠTENJA koridora kroz HRVATSKE TERITORIJALNE VODE.
I taj koridor mogu koristiti isključivo za pomorski i zračni prijevoz, a npr. ne smiju iskorištavati morsko dno.
Ovo zadnje upravo i jest razlog nezadovoljstva u Sloveniji jer su se nadali ogrebati o zalihe plina u sjevernom Jadranu.
Dakle, kako god okreneš, izravno graničimo s Italijom dodirom teritorijalnih voda.
@RomanijaBluz11
U oba slučaja Hrvatska ima direktnu granicu s Italijom, a SLO ima samo koridor kroz hrvatske vode do otvorenog mora.
Prouči malo bolje, ako te već toliko zanimaju vijesti iz EU.
Hrvatska je uvijek imala granicu s Italijom, a to je Italiji i Hrvatskoj u interesu zbog talijana iz Istre i Kvarnera.