Stajališta moraju biti od armiranog betona sa titanijumskom armaturom.
Staklo, limove, i tako neke lagane materijale ne stavljati ni u snovima.
I sve naravno da bude pokriveno strujom od 15 000 volti.
Tako jedino mogu opstati i ostati pored seljobera i vandala.
Važnije od toga stajališta moraju biti prilagodjeni osobama sa ograničenim kretanjem tj. invalidima kao i roditeljima sa dječijim kolicima što ovaj projekat apsolutno nije
Jos samo kad bi pomjerili stanice prije semafora pa tako skratili i vrijeme putovanja i smanjili troskove polaska i zaustavljanja tramvaja, a ne vako dok stane na semafor pa opet na stanicu pa sljedeci semafor proso voz
@barut1 tramvaji moraju biti standardizovani. Po meni bolje investirati pare u nove mogućnosti naplate karata. Mobilna kupovina, mjesečne, sedmicne, dvosedmicne. Ko ima mjesecnu, vikendom i poslije i 8 da može povesti jednog odraslog i troje djece... Dati mogucnost, olakšati život lokalima, a dati mogućnost strancima. Ukratko pogledati BVG u Berlinu kako radi.
@TopListaDemagogista kakvo ba ograničeno kretanje, čist primjer glavna pošta na obali, vijećnica, imaju lift za osobe u invalidskim kolicima ali NIKAD nije proradio............... o čemu ti pričaš
@Kumashin Da upravo tako, jer seljoberi su vrijedni i snalazljivi ljudi...dok sarajlija trazi posao a moli Boga da ga ne nade, pa onda kaze od seljobera ne mozemo naci posao ...