Od drugarice audi a4, kupili joj ga roditelji novog. Prešla oko 30 hiljada, zatrokirala turbina, kad čitav motor nije otišao u 3 PM. Sreća pa joj je stao u po čaršije inače, ko zna na šta bi to ličilo. Realno dizelaši sem manje potrošnje nemaju više ništa da ponude. Što se tiče održavanja daleko skuplje, što se tiče motora, daleko kompleksnije. Te plutajući zamajac, turbina, dizne, particle filter, šta god da rikne, nasmij se jel te čeka preko 2 milje popravka...
@VELIKAbomba to su dizeli postali. Oni stari mercedesovi prelazioi pi 300.000 bez problema
@Svercer Zato što su bili jednostavni. Nisi imao karburatora (ko u prijašnjih benzinaca) pa auto nije štekćao i trošio ko lud, ali ujedno nisi imao ni turbina, particle filtera, ovoga ili onoga. Jednostavan redni šestak, koji je bio trom ko zaprežno vozilo ali te je pouzdano, jeftino i sigurno dovlačio od lokacije A do lokacije B Vremenom su počeli komplicirati, te hoće veću snagu, veći obrtni momenat, bolje performanse, manje zagađenje, ali su motor prekomplicirali.
Prikaži sve komentare (37)