"Ako je avion prilično nov, ponekad ima problema koji se pokažu tek kada se avioni redovno počnu koristiti. Ti problemi se obično riješe u prva tri mjeseca upotrebe", rekao je analitičar.
Avion koji se srušio danas trebao je za nekoliko sedmica preći granicu od tri mjeseca upotrebe.
Dakle praxa je dase testiraju avioni puni putnika. ko mikrosoft. zar nebi bilo bolje testirat te avione 3 mjeseca prazne sa pilotom koji ima mogucnost za "eject" uslucaju sranja ili sa autopilotom?
@esubhanala jaro moj živimo u kapitalizmu a ne komunizmu. znas kolko to kosta Boing, 3 mjeseca praznog hoda. ne bi to uveli kad bi svaki mjesec kada pada.
@FNM ja sam to vec napiso sto ti govoris, al nije se prikazalo. naravno da tako razmisljaju. ok, nepadaju avioni svaki dan, pa cak ni svaki mjesec. pogotovo ne americki. boeing pravi dobre avione, nema tu sta pricat i siguran sam da ih dobro i testiraju, ali avjek more bolje.
ovde je mozda glavni faktor "maintenence" sto je kod ovi niskobudzetni kompanija zadnja stvar.