Prvo covjek sto ce biti pitan poslije prozivljenja jeste namaz, ako to bude uredu i sva ostala djela ce biti uredu, onaj ko ne klanja ce u vatru, neki vjecno a neki odredeni period.
@ZmajevoOko Da tacno, ko ne bude cino sirk sve ce mu biti oprosteno ali ne bez posljedica, jeli treba covjek da gori 100 godina u vatri da bi odsluzio kazna i tek onda bude spasen ili da poslije prozivljenja odmah mu bude oprosteno bez posljedica.
@ZmajevoOko i dobro znas jedina razlika izmedu vjernika i nevjernika jeste namaz, sehadet je garancija da ces biti spasen ali ne bez posljedica ako iskreno uopce budes vjerovao u ono sto izgovaras.
@The_Beg jeste garancija, bit ces pitan za namaz i ako bude primljen, tj bude sve uredu sa njim ostalo ce ti biti oprosteno, al ne znam zasto ljudi misle da nekoga osudujem, jednostavno to je moje misljenje i kazem, stvarno imam svakakvkog drustva i zna se sta je za koga, jer u suprotnom poceli bi ne ljudi izbjegavat.
@antibiotik vjernici u boga i u dzenet i dzehenem iliti raj i pakao.......nije potrebna vjera ako je neko covjek.......sam zna sta je dobro a sta nije.......nece te spasiti nijedna molitva tvojih grijeha ako ih imas
@zemljanin1973 tacno tako...samo onaj koji ima cega da se boji vjeruje u neku visu silu koja ce ga mozda osloboditi grijeha....ostali nemaju cega da se boje.....sta god slijedi poslje zivota
@ogledalce
Kroz historiju ljudi nisu znali šta valja, a šta ne valja. Rimljani, Kelti i Maje ubijali su ljude kao muhe ili ih prinosili kao žrtve. Čovjek miješa dobro i loše. Treba mu Uputa.
Što se tiče straha manje ga ima vjernik jer se usuđuje zakoračiti u nepoznato od čega zazire nevjernik jer priroda čovjeka je da se plaši nepoznatog, a ne poznatog.
@ogledalce
Kroz historiju ljudi nisu znali šta valja, a šta ne valja. Rimljani, Kelti i Maje ubijali su ljude kao muhe ili ih prinosili kao žrtve. Čovjek miješa dobro i loše. Treba mu Uputa.
Što se tiče straha manje ga ima vjernik jer se usuđuje zakoračiti u nepoznato od čega zazire nevjernik jer priroda čovjeka je da se plaši nepoznatog, a ne poznatog.