Ovo je nešto kao kopija Lockeedovog prijedloga za slijetanje na Mars 2028. Ne vjerujem da će biti gotovo prije 2028 a kamoli 2023. Nije jasno da li ovo leti do Mjeseca, ali prilično je rizično za spuštanja.Alternativa je mala ljudska kasula sa padobranima za spuštanje baš kao što je prikazana na slici , a da se ovaj Starship spušta kao što Musk sada spušta rakete ... vertikalno ! Ako naravno bude para u šta sumnjam poučen iskustvom Tesle.
Tesla vrijedi vise od BMW-a, kreira trziste elektricnih automobila, neki dan ministar njemacki pita direktore vw, mercedesa, bmw-a i ostalih njemackih kompanija 'kada cete biti sposobni napraviti elektricno vozilo upola dobro kao tesla'.
Daleko najvise baterija proizvodi po najnizoj cijeni, sto je glavna boljka elektricnih automobila, niti jedna druga kompanija nemoze poroizvesti tako jaku a tako jeftinu bateriju, kad si market maker onda prve godine nemas zarade, sve se ulaze u biznis.
@provucikarticu Panasonic baterije samo za američku fabriku, a tamo Tesla proizvodi 200.000 automobila. U Kini gradi mega-fabriku za 600.000 auta. I Panasonic će biti (možda) jedan od dobavljača, kineski imaju prednost. Panasonic-u je Tesla najveći izvor prihoda i nadali su se ugovoru u kojem bi bili jedini dobavljači, ali...Kina je najveće tržište.
bhttps://asia.nikkei.com/Spotlight/Electric-cars-in-China/Tesla-hints-at-seeking-new-battery-suppliers-in-blow-to-Panasonic
Japanski i južnokorejski proizvođači baterija gube bitku sa kineskim proizvođačima. Ovo je japanski izvor: https://asia.nikkei.com/Spotlight/Cover-Story/Battery-wars-Japan-and-South-Korea-battle-China-for-future-of-EVs
Slijetanje na mjesec jeste rizicno u usporedbi sa free-returnom, ali ova letjelica ce, bez ikakve posade, bar 20 puta obletiti i sletiti na mjesec prije nego sto ijedan covjek bude ukrcan.