MOLIO BI KLIX DA NE PISE LAZI,DANAS U SARAJEVU SAOBRACAJ JE BIO NA NAJMANJEM MOGUCEM NIVOU A ZAGADJENJE ZRAKA JOS VECE,NAJVECI ZAGADJIVAC U SARAJEVU SU TOPLANE JER NIJEDNA NEMA FILTERE I NEPLANSKA GRADNJA ZGRADA NA PTOCI I STUPU KOJOM JE ONEMOGUCENO STRUJANJE VAZDUHA,SVE OSTALO SU LAZI
Istina. Gradnja stambenjaka na Otoci je dodatno otežala kretanje zraka na ionako najzagađenijem dijelu grada. Najveći problem je loženje uglja sa kojim Sarajevo ima problem od prije rata jer je tada započeta ilegalna gradnja koja je eksplodirala zadnjih 20 godina. Vlasti su dužne da ljudima koji lože ugalj materijalno olakša prelaz na plin ili struju jer su većinom u pitanju kategorije stanovništva koje se tako griju jer nemaju novca za skuplja i čišća rješenja
@vjecnokonačište
Zagađenje se nakuplja danima, bice sve vece i vece do prve kise ili vjetra. Koliko god da je auta vozilo, svako je dalo svoj doprjnos zagađenju naravno uz toplane i domacinstva. Znas li da je zagađenje u Sarajevu i ljeti u crvenoj zoni, da li su i tada krive iskljucivo toplane?
@vjecnokonačište Hahahhah, retardu neobrazovani to su sve kotlovnice na plin... Procitaj malo sta sagorijevanje plina proizvodi. Evo pomoci cu ti, samo se formira neki mizeran procenat ugljen dioksida i to je to. Hajde sad procitaj sta se formira kod sagorijevanja uglja, drva, guma, kreveta itd kao sto nasa seljadija radi. I otkud ti znas ista o filterima?
@ey_boss NEma potrebe da covjeku upucujes takve uvrede, samo kazes sta imas da kazes. I jeste, kotlovnice su na plin, koji je dosta manji zagadjivac od uglja ili drva ali je opet zagadjivac. A formiraju se iste stvari koje se formiraju kao i kod ostalih fosilnih goriva samo u dosta manjim kolicinama.
@2pac makkk Takve uvrede su zasluzene, jer pogledaj nacin na koji on pise i kakav stav ima. Na temu zagadjenja: da, naravno da ima i ostalih cestica, ali je to u prakticno zanemarivim kolicinama u poredjenju sa ostalim vrstama goriva. Vise nekoliko kuca na drva i ugalj proizvede stetnih materija, nego jedna kotlovnica. Pri tome ne racunam CO2.