Najvažnija stvar nije napisana a to je da je taj autoput neisplativ prema trenutnim pokazateljima. Budući da prihod od naplate cestarine neće biti dovoljan za pokriće troškova vlada rs-a će razliku u prihodima nadonaditi iz budžeta iz čega proizilazi da je bilo jeftinije se zadužiti kod EBRD-a ili EIB-a i plaćati kamatu aa na drugoj strani zaposliti domaće firme. Ali ima tu jedna kvaka, ne mogu se zadužiti više jer su previše izloženi prema bankama gledajući trenutnu zaduženost
@BulevarFinihStvari
Kad si vec toliko zadojen procitaj ti taj sporazum, sve sto se ne naplati od cestarine nadoknadice vlada iz budzeta. I to u visini prihoda da na kojima se isplati graditi. I glupan to moze svatiti da će svako graditi ako nece imati gubitke.
Kad procitas ugovor moze doci ponovo ovdje da razgovaramo
@rover
http://www.capital.ba/potpisan-ugovor-za-autoput-banjaluka-prijedor-rok-za-otkup-zemlje-dvije-godine/
evo tebi malo stivo pa pročitaj ako nije previše komplikovano za tebe
Tačno ! Tako ce i biti ! I sa onim kreditom Bečkim od 300 miliona ima neka caka.Neko je govorio da su kao garanciju založili i zgradu vlade RS-a.Ima na Beckoj berzi taj ugovor,mrsko mi traziti.
@4ward
Sta da citam.
Ljudi grade auto put! Taman da bace 2/3 trecine para 1/3 ce im se ekonomski vratiti.
Kad napravis dzamiju bacio si sve. Nema nikakve ekonomske koristi a umjesto hiljadu dzamija mogli smo napraviti hiljadu km auto puta hebale ih dzamije.