navara za buržuje 🙂
dobar je ovo fazon. ima ovih montažno-demontažnih nastavaka za pikapove i za puno manje para, viđao sam ih na jadranskim kampovima.
još bolje i jeftinije su oni šatori koji se samo rasklope na krovu, ono ću sebi kupiti kad - tad.
@MaxBunker_V To je afrički sistem ... iz bezbjednosnih razloga. Ispostavilo se toliko je praktično, postalo je popularno uzduž i poprijeko zemaljske ploče. Što se tiče vozila, volio bih Tojotu ... ne mora biti Lend kruza, more i hajlaks ... ali brate preskupa je. Isuzu D'MAX odnosno MU'X je fenomenalna alternativa. Vozio sam par tisuća milometara novi D'MAX u verziji single kabine. Motor je tipičan kamionski, malo bučan ali upališ radio i super je. Iznutra ...
... je minimalizam sa maksimalnom izdržljivošću na umu. Posebno mi se dopadaju kap-holdaz na kojima puše klima ... genijalno. Volan je instantna ljubav. Potrošnja je tako skromna da sam u jednom momentu pomislio fjuel gejđ mi ne radi. Doduše imao je long rejnđ rezervoar, ali ipak. Ima manu, ako je uopšte mana, zadnjica mu je kruta k'o tinejđerski pimpek ...
To je, ako je prazan. Nisam ga probao sa nekim značajnijim tovarom, što bi vjerovatno značajno ublažilo. Zbog toga, i samo toga, moj izbor je MU'X ... ima neovisno vješanje pozadi.
... evo baš sam uguglao, ispade i Ševrolet ga radi, pod imenom Trailblazer. Jest malo čustiji na oko, ali šta znam, Ševi voli da isfušeri ... ne vjerujem im. Isuzu je zakon.
https://www.youtube.com/watch?v=syzChtGUt2c
kum mi povremeno vozi hajlaksa na poslu, oduševljen je. i takođe je iznenađen niskom potrošnjom, čini mi se oko sedam, osam litara mješovite vožnje sa nešto terena. 3.0 d4-d, mislim da je u pitanju.
ja sebi kontam jednom srediti jednu lajku ipak. niva je tata za naše terene, a i ima dušu yebbat' je 🙂
kad se dobro zaštiti limarija može ona potrajati i preći lijepih kilometara.