Nema se tu sta konsolidovati. GRAS se treba rasformirati potpuno, znaci sve otpustiti, ukljucujuci i vodstvo. Zaustaviti potpuno tramvajski sistem. Rasprodati ispravne tramvaje, ostalo izvesti kao staro zeljezo. Nakon toga osnovati novu firmu, napraviti projekt, zaduziti se za kredite, praviti potpuno novi tramvajski sistem, sa novom sirom prugom koja ce biti u ravnini tla, sa posadjenom travom izmedju, ako ne, onda betonskim kockama ili asfaltom, nove stanice i digitlni sistem.
Na kraju i novi tramvaji. I onda uvoditi jednu po jednu novu liniju, na ekonomskoj isplativoj bazi, moderni niskopodni tramvaji, karte po uzoru na svjetske metropole. Ako je gorivo na svjetskoj cijenovnoj razini, ne vidim razlog zasto nije i tramvajska voznja?
@Lloyd7
Joj super, sve zvuči Ok ali dati nove niskopodne tramvaje stoki da ih čupa, dere išara je samoubistvo. Opet bi sve bilo isto za godinu/dvije - neuredno, peksino, išarano, smrdljivo. Treba biti realan i reći da nismo mi još za toga jedno 200-300 godina.