Peugeot je jedno deset godina ispred Svaba sto se tice unutrasnjosti, kvalitetan je, motor EUR6 razvijan u suradnji sa BMW-om, medjutim zar nisu mogli poslati jedno auto u BiH i onda ga registrivati na BiH tablice, nego nam salju posrane slovenske tablice?
Ako su ga sa BMW radili onda je tesko sranje bar kad je rijec o dizelima..Benzinci su u BMW vise manje ok.Ali ovaj dizelas od 2l ako je imalo slican BMW onda nek mu je bog na pomoci ko god ga kupi.Sa BMW je dobro raditi enterijer ili dizajn ali ne i motor.
@klixJeSDPPortal2 Ne govorim za Peugeot već za BMW.Peugeot ima odlicne motore i trebao je nastaviti sa svojom filozofijom.BMW pravi lose dizelase,lanac im je tanak,grijaci fabricki losi,hladnjak ode nakon 40K kilometara.Nisu se nešto proslavili pogotov sa ovim novim motorima.
ja sam bio odusevlejn ovim pezom.....ali glupi inzinjeri su napravili takav volan da se ne vidi instrument tabla...to je nevidjeni promasaj u autoindustriji...moras biti ili 1,5 m ili 2,2 m visine da vidis instrument tablu...
Svaki novi model Peugeota izgleda modernije od Svabinih. Ali kada imas nekoliko francuskih vozila kao sto sam ja imao priliku da vozim u firmi gdje sam radio (pezo, cit, ren), nakon 3.4 godine pocinjes da vidis razliku u kvaliteti Svabe i Francuza. Svabo je za Francuza bukvalno Japanac! Kod francuza sve plastike su pocele da blijede od sunca, dijelovi otpadaju ostaju u ruci bukvalno, plastika i kao nova smrdila na povraćinu, kompjuter se kvari, I T D. Samo je Talijan gori od Francuza.
@DexterTZ da definišem švabo i dizain. ako tako gledaš dizain i švabo se u putu nisu sreloi. italijan je neprevaziđen pa francuz. govorim o dizainu. to ne kažem ja nego cijela planeta i svi stručnjaci
Zato sto je malo trziste. Nisu oni to dali nego bi nasa auto kuca trebala da ga registruje ali posto smo jadni i bijedni nece niko to da uradi. Sve i da hoce tolika je potraznja po europi da se prvo to mora namiriti. Onda dolaze na red mala trzista.
@LloydNeun absolutno si u pravu, jedan svabo sa full opremom skoro 100'000evra, a pezo oko 45'000evra, a motori vec od 2017 nisu vise EURO 6, nego tada vec ispunjavaju novu EU normu 2019 EURO 6-dTemp, puno cistiji od svaba i nema dizel skandala kod francuza, njemci dokazali, novi software koje treba "popravit stari problem" na dizelima opet htjeli prevarit i opet svabi pali
@DespotPutinSrbija vozim jednog iz god 2017 sa takvim malim volanom, prvo sam isto tako mislio ali kad sputis i i povuces volan skroz sebi, moram ti rec, sve se vidi i osjecaj kad ga vozis, skroz top, to su francuzi namjerno uradili da dobijes taj osjecaj (ja sam 173cm)
@PičvajzTotalni to je bili kod stariji modela do negdje 2010 (mislim) i ja sam jednog 308cc vidio kako mu citava armatura od sunca izkocila, moj je prosle godine stalno oko 38 stepeni bio vani na suncu, nista....samo mjenjac (aluminijum) ako je on na suncu....tu stvarno do danas nista nisu razmisljali
Japanac je tata za sve na svijetu barem sto se tice izdrzljivosti i ekonomicnosti. Ako zelis auto da te slusa na duze staze onda kupia Toyotu ili Hondu.