@sae540
Dok radi najbolji je, problem je sto kratko radi, i svaki motor koji se ugradjivao je bio los, da je imao motor, toyote, nissana, mercedesa, vw nebi bilo boljeg terenca.
@sae540
I ovi ostali se trebaju odrzavati ali preaze puno vise kilometara.
Defender ima nitovanu aluminijsku karaseriju, koja je otporna na prohrdjavanje, kod prevrtanja i grušenja lima lakse je popraviti, jedini problem je motor koji su loše pravili, poslije su ugradjivali bmw i ford motore koji nisu bili adekvatni za to vozilo, za prava terenska vozila kakav je defender mora se ugraditi motor za radnu masinu bez turbina i napucavanih konja, motor -
sa velikom kubikazom, masivne konstrukcije, ne moze motor iz kombija sluziti za savladavanje uspona, pri malim brzinama, on je dobar za cestovnu voznju, ima snagu ali ne trpi opterecenja, zbog toga su tron preuzeli toyota i nissan, mada su se i oni izgubili u prostoru, njihovi novi modeli blizi su suv nego terenskim vozilima.
Ovaj tunirani defender moze posluziti za voznju po asvaltu, ako se bude koristio za sporu voznju po losim putevima gdje se mora voziti sporo i savladavati usponi on ce brzo stradati, i ovo je veliko preseravanje 550 ks, umjesto da ima masivni motor od 4000 ili 5000 kubika sa snagom od 120-150 ks bez turbine, sa 4 cilindra i jednom bregastom, motor koji je u stanju da radi u mjestu 10 sati svaki dan pod opterecenjem.