A vi letite niskotarifnim kompanijama. Kad avion jednog tajkuna tj. Vlasnika Cardiffa moze se pokvariti, mozete zamisliti onda kakvi su avioni onda od Wizzair a i drugih kompanija. Pa radje cu platiti sebi 300 eura vise i biti ziv....
@SamoNekSeNePuca
Nisi se vozao avionima onda, standardi sigurnosti su veoma visoki. Padne jedan do tri godisnje. Pogine 400 ljudi godisnje. A milijarde putnika godisnje, milione letova.
Meni je prosto nevjerovatno da ih ne pada vise.
Kompanije stede ali ne na sigurnosti. Svjesni su da gubitak aviona veliki udar na kompaniju. Eto Malasia air propali jer su izgubili dva aviona. Ne svojom krivicom ali svijedno desi se jednom i niko nece da leti s njima.
Po tom šta pišeš mogu 100% zaključiti da nemaš pojma. Germanwings,Lufthansa,Rynair il Wizzair nema veze. Svi su isti i svi su od istog proizvođača (Airbus,Boing) a u drugim djelovima svijeta npr. Rusia(Tupolev). Naravno u Indiji il Afričkim zemljama da su stari Avioni i kontrole loše al to nema veze sa nama il imaš ti neki primjer u zadnjih godina o tome što pišeš.
Zato Pajdo ne laprdaj
@SamoNekSeNePuca
Zapravo avioni Wizzaira su noviji i bolje se odrzavaju nego avioni tradicioanlnih kompanija jer sto je avion noviji i bolje odrzavan manje trosi goriva i vise je u zraku sto je citava ideja low budget kompanija...privatni avioni su zapravo mnogo opasniji jer nisu obavezni podlijegati tako ostrim kontrolama....