Sve zavisi od toga koje je vrste aerodrom. Tuzlanskom aerodromu nisu potrebni hoteli, šoping molovi, niti bilo kakvi kompleksniji sadržaji tog tipa - obzirom da se radi o aerodromu koji koriste low cost kompanije, a koji se nalazi u kantonu koji nema više od pola miliona stanovnika. Potrebne su kapitalne investicije, a ne šminkanje: brza cesta/autoput/pruga do Beograda i Novog Sada, železnička stanica na samom aerodromu, atraktivne ponude za višednevni parking vozila...
Aerodrom u Temišvaru je nekada davno "uzimao" mnogo putnika beogradskom aerodromu, sada se pojavio niški aerodrom kao konkurentan, a ne vidim zašto to ne bi bio i tuzlanski - daj mi zanimljivu ponudu i naravno da ću da vozim sat ipo da bih putovao bolje/jeftinije i popio kafu sa Tuzlacima koji su dobri i vredni ljudi - za razliku od sarajevskih SDA talibana koji se samo lože i kurče do iznemoglosti, a pas nema za šta da ih ujede.
@AutostradaPakla Ni Tuzla ni Niš ni Temišvar ne mogu biti konkurencija aerodromu u Beogradu jer imaju potpuno različiti model poslovanja, Beograd je HUB, odnosno čvorište ima preko 50 direktnih destinacija, ove godine Air Serbia uvodi još devet novih linija za Barselonu, Madrid, Nicu, Kijev, Zadar, Rijeku, Kairo, Krasnodar i Helsinki.Aerodrom Tuzla, Niš i Temišvar su aerodromi koji uglavnom imaju low cost saobraćaj i služe za prevoz putnika od tačke a do tačke b.
@ARAAB330 Odnosno to su aerodormi koji uglavnom opslužuju dijasporu i lokalno stanovništvo što govori i to do kojih gradova postoje linije. Beograd, Zagreb, Sarajevo...to su ipak aerodromi drugačijeg poslovnog modela iako među njima postoji velika razlika u broju linija, putnika, kvalitetu usluge.