Razvojni potencijal i ekonomska snaga BiH nije dovoljna da se završi koridor "Vc". Ekonomski rast od 3 ili 5 % je nedovoljan u zemljama koje imaju slabo razvijenu industriju ili ukupnu privredu. Dva do 3 % posto ekonomskog rasta u Njemačkoj na veliku industriju je nešto, dok je to u BiH ili SRB ništa, čak možda i namješteno.Rješenje je za koridor "Vc" je uvođenje "velikih igrača" koji će uzeti pod koncesiju cijeli autoput i završiti ga za 4 godine.
@alkibijadnusa , Pozdrav, dobro je da na ovom portalu ima ljudi koji nešto razumiju u ukupnim društvenim i ekonomskim odnosima. Političari manipuliraju s javnošću i njima dobro. Većina ljudi ekonomski rast od 3-5 posto u BiH , SRB, HR i ne osjeti. Ništa bolje neće biti za 10 godina. Plata u privredi od 300 do 500 Eura je preživljavanje, i zbog toga ljudi masovno sele, bježe sa Balkana, jer postoji prikrivena inflacija koja je mnogo veća od 5%.
Teško da će veliki igrači prepoznati svoj interes i uzeti pod koncesiju cijeli put, jer ekonomska isplativost Vc nije baš izvijesna. Npr. dionica Tarčin-Mostar je jedna od nasjskupljih dionica na Balkanu, a realno teško je pčekivati da bude ekonomski isplativa. Osim ako ne bi dali čitav Vc (uključujući izgrađene dionice) koncesionaru.
Možda neki igrači uđu zbog drugih stvari, npr Kinezi zbog plasiranja svojih kredita, angažovanja svojih firmi, širenje uticaja...
Pa naravno da bi se dao cijeli koridor Vc, uključujućući izgrađene dionice. Pored toga dosta je više namještanja isplativosti pojedinih dionica. Treba razmotriti sve kombinacije da se koridor Vc završio od sjevera prema jugu. Jedna od mogućnosti je od Sarajeva do Bijače graditi pola profila autoceste. Dati sve benzinske pumpe na autoputu na korištenje koncesionaru. Dati im da grade i isplativu dionicu Lašva-Travnik.