Kompanija iz Everetta nije trebala da se kocka sa novim dizajnom popularne 737, a starim motorima. Jednostavno, poremetili su tačku težišta cijelog aviona, a pretjerali elektronskim korekcijama leta. Da bi izbjegli “stahl” situacije, elektronski su rješili pojačavanje brzine pri uzletu pri čemu je tačka uzgona na krilima dosegla maksimume koje niti jedan avion ne bi mogao izdržati. Airbusu se otvaraju vrata snova za A320Neo sad.
@Terra_dementia malo pojašnjenje 737 Max mora imati veliku silu uzgona na krilu da bi poletio. Zbog velike brzine i snage te položaja motora pri polijetanju dolazi do značajnog dizanja nosa aviona (kod 737 Max) i što dovodi do gubitka uzgona. Ovo su kompenzirali senzorom koji pri velikom nagibu AUTOMATSKI spušta nos što izgleda zbunjuje mnoge pilote i može dovesti do konfuzije koja je na malim visinama katastrofalna.
@Terra_dementia Dobrim djelom si u pravu,ali ja ovo gledam i korak dalje,tj.mislim da je Boeing ovim modelom želio ubjediti FAA i aviokompanije da je avion toliko savremen da je vrijeme za promjenu i u kokpitu te je dovoljan samo jedan pilot.Samo da nedgleda kompjuterske operacije.Ovo bi donijelo ogromne uštede avio kompanijama i ogromnu prednost Boeingu nad Airbusom. Vrijeme će pokazati da li sam bio u pravu
@skyd Ako je Boeing želio nekog ubijediti u nešto onda je ovo neuspjeh tektonskih razmjera. Vrijednost kompanije je već opala 20ak milijardi, slijede tužbe, mnoge će narudžbe biti otkazane upravo u korist Airbusa. Očito još nije vrijeme za pilota koji samo nadgleda instrument tablu. Plus, bilo je vrlo neozbiljno rješavati problem neravnoteže aviona softverskom zakrpom