Kompanija iz Everetta nije trebala da se kocka sa novim dizajnom popularne 737, a starim motorima. Jednostavno, poremetili su tačku težišta cijelog aviona, a pretjerali elektronskim korekcijama leta. Da bi izbjegli “stahl” situacije, elektronski su rješili pojačavanje brzine pri uzletu pri čemu je tačka uzgona na krilima dosegla maksimume koje niti jedan avion ne bi mogao izdržati. Airbusu se otvaraju vrata snova za A320Neo sad.
@Terra_dementia malo pojašnjenje 737 Max mora imati veliku silu uzgona na krilu da bi poletio. Zbog velike brzine i snage te položaja motora pri polijetanju dolazi do značajnog dizanja nosa aviona (kod 737 Max) i što dovodi do gubitka uzgona. Ovo su kompenzirali senzorom koji pri velikom nagibu AUTOMATSKI spušta nos što izgleda zbunjuje mnoge pilote i može dovesti do konfuzije koja je na malim visinama katastrofalna.
@Terra_dementia javite im u Boeing sta je uzrok, vidite da njihovi inzinjeri nemaju pojma
Prikaži sve komentare (46)