Nisam veliki zagovornik globalizacije, a ovo je pravi primjer kakvo je Sarajevo mahalska i ublehaška sredina! 20 godina nam je trebalo da nakon regiona dobijemo Mac, a o drugim brandovima da i ne pričam. Naše nas vlasti drže zatvorenim i Meša je to još davno opisao, ali džabe to. Beograd i pored svih problema ima manje više većinu svjetskih brendova dok se mi još uvijek furamo na domaće ćevapčiće, Metropolis i Vatra koji ni porez ne plaćaju kako treba.
Metropolis i Starbucks, kao i ostali spomenuti svjetski brendovi, ne mogu stati u istu recenicnu konstrukciju. Metropolis, Vatra kao i mnoge cevabdzince su za 100 klasa iznad. Kafa je uzasno losa u Starbucksu. I da, Sarajevo jeste velegrad, bez obzira na velicinu, jer se ta velicina ocrtava u duhovnoj, 500- oj povezanosti (suzivot i postovanje)monoteistickih religija. To drugi u Evropi nemaju.
@Division ne treba biti kompleksaš. Ja sam uvjeren da kod nas niko i ne zna za starbucks a kamoli da je vodio pregovore za otvaranje kafića u Sarajevu. Mislim da i sa lidl-om niko nije kvalitetno pregovarao jer mi ustvari ne volimo da razmišljamo. Nama ne trebaju radna mjesta, fabrike... Možda nešto dogovore sa arapskim biznismenima i to bi bilo korisno.
Prikaži sve komentare (127)