Sanacija glavnih saobracajnica odvija se nocu, uz obavezno omogucavanje jedne trake za koristenje preko dana. Ne moze sad zivot stati sto moraju krpiti rupe.
@Bombonica283. tacno je da se u normalnim drzavama ti radovi odvijaju po noci...ali kod nas se po noci odvijaju trke pijanih i drogiranih vozaca...a i onih koji zure kod dilera po robu jer ih hvata kriza...tako da bi se ugrozili zivoti radnika na saobracajnici...
@Bombonica2305 To sam vidio u Americi da rade, ali kod nas uglavnom rade ceste od 8-9 sati ujutro pa do 5-6 sati navecer, odnosno po najvecoj spici. Ali i da je drugacije, opet jadni radnici, oni bi za istu platu (500-600 KM) radili ujutro ili iza ponoci, tako da je bolje za njih sto je ovako, bar dok se neke stvari oko plata i poslova ne promjene.
@Bombonica2305 U Americi imas dodatke , npr. druga smjena ima platu vecu za nekih 100 KM od prve smjene, a treca recimo nekih 150 KM, plus prekovremeni sati se moraju placati po zakonu 1,5x regularna satnica. Nema dobre volje da se to mjenja medju nasom politickom elitom, ali ovo bi se vrlo brzo moglo uvesti i kod nas.
@Bombonica2305 e hajmo ovako ..u pravu si da se treba noci raditi ali evo 2 stavke koje pobijaju rad po noci barem kod nas ovdje
1.Masine kojima se vrsi asfaltiranje prave buku iznad dozvoljene granice pa ljudi ne bi mogli odmarati a noc je za odmora
2.I da sve rade masine mentalni sklop nasih ljudi je takav da bi im prijetili tukli pa i gadjali sa prozora jajima bocama sa vodom itd i time se ugrozava sigurnost ...itd itd
@Bombonica2305
Kad se odvija noću, onda se žalite što se radi noću, ne može da se spava i sl. Kad se odvija danju, onda "kako danju, kako ću sad na kafu". Kad je vikendom "zašto vikendom, hoće ljudi da odu tamo-vamo", kad je radnim danom "zašto radnim danom, zašto ne vikendom".
Kad krečiš kuću, kuća ti je 2 dana nefunkcionalna za normalan, savakodnevni život, a ne kad se komplet cesta sređuje.