Jesu li se u TASu sklapali golfovi ili proizvodili? Ako su se proizvodili, gdje su bila ta postrojenja koja su oravila sasije, motore, auto stakla i mali milion ostalih djelova? Bilo je dobro, ali nismo ih proizvodili, vec samo sklapali.. sve bitne komponente je radio svabo..
Volimo se hvaliti to je cudo jedno
@novi123 ...cak se pojedine serije nisu ni sklapale...stizali su gotovi automobili ali su carinjeni kao auto u djelovima jer je carina bila puno manja....u tas su najcesce dolazili golfovi sa nekom losom serijom....najcesce losim limom....lim iz tasovog golfa je propadao 3x brze od golfa iz evrope...uvjek je postojao standard za eu zemlje i za ostale...od nutele pa do automobila...kako nekad tako i danas...nista se promjenilo nije...
Nisu se ni onda proizvodili nego sastavljali. Bio doduse stepen montaze CKD - Complete Knock Down, a danas je vjerovatno MKD ili u najboljem slucaju SKD - Semi Knock Down, premda je i to upitno jer ni zrak u gumama nije bosanski.
Proizvodile se autodizalice za komplet VW koncern i kablovi u Hercegovini
Da bi neki automobil u bivšoj YU bio 'domaći', morao je imati najmanje 70% dijelova proizvedenih u domaćim fabrikama i time bio oslobođen carine! Dakle, proizvodio se najvećim dijelom u Jugoslaviji, a sklapao u TAS-u! Raspitaj se ko su im bili kooperanti i isporučivali dijelove!
@delila.nermin ...jaro....mi samo hocemo da kazemo da je sfrj bila laz isto kao sto je i danasnja bih laz....tada se isto bjezalo u nejmacku kao sto se i danas bjezi...cak je nevjerovatno koliko ljudi vole da lazu...plata u sfrj nije bila dovoljna ni za hranu...zivjelo se jako bjedno...uvjek neke inflacije...prodavnice prazne...samo je stanje bilo malo bolje od 1987 kada je markovic dobio 5 milijardi kredita i povecao plate a kad su se pare potrosile...ostao je samo rat
Nije niko kod nas pravio mašine, možda poslije za Yugo. U Floridi bila Lancia, za Renault u Sloveniji dolazile mašine iz Francuske, tako i G2 Njemačka. Ali opet mnogo radnika je bilo zaposleno.
@novi123 - Hvala Bogu te ovog cirkusa više nemamo, inače bi nam carine na nova auta bile 80% "da se zaštiti domaća proizvodnja". I bili bi na taj način prisiljeni da kupujemo najružniju i najneudobniju kutiju na 4 točka (što je Golf bio i ostao)
Prije rata shvabo je ulozio par stotina miliona u novu liniju. Dosta toga je zavrsilo u kragujevcu. Ono sto chetnik nije mogao na brzinu iskopat, rastavit i odnijet, ostavio je bhaliji da iskopa i proda u staro gvozdze.