@KeyserChoshe Ne treba poletiti ako isto provjereno nije, a u ovom slucaju nije jer da jeste ne bi mu otpo odma pri polijetanju, otpo bi pri slijetanju, ovo su neki neodgovorni piloti, dovode u pitanje zivot stotine putnika ;)
@KC Ovo su ti piloti tipa znas me znam te, ma ne moras ti to gledati, dobro je, ajd, evo ti red bull popij pa da letim, kasnim, a sto je tako mogao staviti moju ili tvoju glavu u torbu, to nije bitno, je.em ga pijanog i neodgovornog ;)
@xyzq kad se seljak sa balkana pravi pametan. Nije posao pilota da provjerava sarafe i da ih doteze kljucem prije svakog leta, za to postoje mehanicari i postoji citava procedura koja se obavlja prilikom servisiranja aviona.
Piloti imaju tacno odredjen zadatak i imaju svoju check listu koju odrade prije svakog leta, a u njoj sigurno ne pise izadji vani dotegni sarafe. Svako ima svoj zadatak i ne mijesa se u tudji posao, kao kod nas. A ne mora na kraju biti greska ni pilota ni mehanicara, mozda je u pitanju neka greska u samom avionu.
@SegregacijaAllOverBh U check listi piše da pilot detaljno pregleda spoljašnjost aviona sa posebnim naglaskom na pregledu točkova. Istraga mora da utvrdi šta je bio konkretan problem - da li pilot nije uradio check listu kako treba ili je problem u check listi ili nešto treće.
ma da kako ne, pilot ide pred svaki let da provjerava točkove... to možda ako avioni pripadaju firmi Krstić, dabogda da pilot od A380 pred svaki let provjerava pritisak guma i šarafe...