Opet treba pojasniti bh pljuvacima. Aerodromi ne uvode linije, vec su servis. Kompanije uvode prema potrebi i opravdanosti linije. Da Bosanci imaju love za putovanja po Evropi, bile bi i linije
@ajkula to nije tacno vec su te arapske zemlje zainteredovani naseljavati ljude ovdje a i seksturizam e u pitanju pogotovo sto ovi zamisljaju da se muslimanke njima djabe davaju to je poznato po cijelom arapskom i muslimanskom svijetu!!
ajkula ne rise i nemoj ostaleporediti sa sobom.Ja imam prijatelje u NL i po njihovoj prici recimo niko se odkompanija nije potrudio da uvede direktnu liniju za Sarajevo sa koliko toliko pristupacnom cijenom karte kao sto WIZZ air letiza Tuzlu.
fb Sada mi je jasno da tvoji prijatelji iz NL traze direktne linije za 15eu. Da nam se ta tvoja gospoda ne muci, dajem prijedlog da drzava BiH odrijesi kesu i pomogne toj tvojoj gospodi koja hoce Wizz air cijene 🤣🤣🤣
@ajkula Kompanije uvode linije ali gledaju prvo sebe i kolike su taxe !!! Aeredrom Sarajevo ima ogromne taxe i zato sve Niskodudzetne kompanije bježe.Izuzetak je Wizz Air samo sa jednom linijom za Budimpeštu.Nek bagra zelena da aeredrom pod koncesiju ,kao što se to napravilo u Bg,a pogotovo u Prištini i Skoplju pa da vidiš kakav bi bio promet.Sletio sam u Skoplje bio u ponoc i u roku 20 min još 3 aviona su slijetala,a kod nas za cijeli dan sleti 10 aviona
@oligo slazem se za koncesiju. Treba to dati sto prije. Nisu problem aerodromske takse, vec federalne takse koje su dodatno uvedene za spas BH airlines, a nakon sto je propao taj novac se prikuplja za razvoj ostalih aerodroma i Federaciji. To su duple takse koje se placaju na aerodromu u Sa