bio sam mlad i imao jakog bmw-a. i vozio ga. elektroniku nisam isključivao jer ako je mokro, klizavo, ako je puno gasa, iskopča me i vozdra, lakše buraz. al naravno nisam vozio 90 gdje je 50
BMW troši milione na ergonomska istraživanja. Ergonomija je znanstvena disciplina koja se posvećuje odnosu čovjeka i predmeta. Primjerice, gdje postaviti utičnice u kući, da ti je sve nadohvat ruke, dizajn prilagođen čovjeku. Svaki BMW je prilagođen vozaču jako. I Alfa Romeo se posvetila tome, te dvije firme više nego ostali.
Alfa je smeće od auta, naravno, ali BMW nije, i često se može čuti da ljudi govore da je sjesti u BMW-a sportski osjećaj, da se osjećaš kao u kokpitu i to je produkt upravo tog ergonomskog istraživanja. Dobar BMW vuče da daš gas, i na kraju je do pojedinca kako ga vozi, ali nije krivica auta ili zadnje vuče, većinom je do nepažnje ili neprilagođene brzine.