@Columbo , fazon je u tome sto se svaka vocka, stablo, livada masno placa vlasniku zbog rusenja, a kamenjar ne. A hajde 3 put pogodi ko ima najvise takvih povrsina na planiranoj trasi?
Da su ostali na zapadnoj obali trasa bi do Salakovca bila 10km kraća, povezivalo bi više naseljenih mijesta, visoravan je ravna kao tepsija i 95% državna zemlja
@gooUser1567432324 nije ni bitno toliko, koliko god ovi unovče ta zemljišta neće namiriti cijenu izgradnje 1 tunela, izgradnja autoceste na ovoj ruti je u mnogočemu jednostavnija, plus kad budete išli kroz našu kamenitu Hercegovinu ima da vidite šta su ljepote, ovo će da bude jedna od najljepših ruta u BiH na kojoj ćeš moć da vidiš plavo nebo bez magli.
@skytech Samo osobe telecih mozgova, mutnih proslosti i dzepova bez dna mogu preko plodnog zemljista graditi put. Da ne postoji druga opcija, pa ok.. al ovako....
@BitBosnjak pa u nas zakonito je nezakonito, jer politika nelegalne stvari pretvara u legalne izmjenama zakona, kako koga pukne. sve u svemu živim u Mostaru dugi niz godina, volio bi da mi je cesta prema SA puno bolja i kvalitetnija tako i prema HR, mada trenutna ruta prema Čapljini i na Doljane nije loša, ali uvjek može bolje.
@StarM0N Poenta je što se "zakonito" predstavlja kao vrhunac argumenta kao da postoji samo jedno zakonito rješenje. Ima stotine zakonitih rješenja samo je pitanje koje je najbolje. Zakonito mora biti svakako, to je uslov a ne argument
@BitBosnjak naravno i ovo jeste po zakonu, dali je bolje smatram da jeste jer poslovna zona i jeste na toj ruti, kriminala ima naravno, ali većina koja prodaje je već u talu. valjalo bi samo uporediti cijene izgradnje ceste na ponuđenim lokacijama ako ima neki izvor informacija, ali trenutno ova mi zvuči naj manje zahtjevna.