Ne provaljujte se zivota vam. Odnos sa kupcima vam je katastrofalan, ljudi u servisu i salonu neprofesionalni i arogantni do boli, cijene auta prenapucane, rezervni dijelovi se cekaju po 15 dana, radno vrijeme servisa isto kao u opstini, pa moram potrositi cijelu subotu za najbezazleniju stvar poput promjene ulja i filtera, a i to ako sam se najavio 3 sedmice ranije i td itd. O kakvim vi standardima pricate da mi je samo znati. I to govorim kao vlasnik jednog od vozila kupljenih u vasem FAK (izgovaraj \"po engleski\") centru. Kud ne odoh bilo gdje drugo...hem bih prosao jeftinije, hem bi ostatak usluge sigurno bio profesionalniji. Od ovakvih PR tekstova mi se naprosto bljuje! Umjesto krkacine i zderacine, pametnije bi vam bilo da ste taj novac ulozili u kakvu marketinsku agenciju, pa da vam makar napisu tekst koji nije na nivou providnosti \"drugog osnovne PR skole\":
Prikaži sve komentare (6)