Jedna prodavnica, za koju je upitno da li ce ostati na istom mjestu za 5, 10 godina, zahtijeva prilagodjavanje i pomjeranje trase puta koji bi trebao služiti generacijama. Nevjerovatno.
@TheGirlfromIpanema Sramno je da Peny koci ovakav projekat.Prva transferzala ce jako ubrzati saobracaj,guzve koje sada imamo tu ce jednostavno nestati,svima ce se olaksati.Prema tome trebalo bi da se povuku tuzbe i sto prije nade rjesenje jer nam ovo zaista svima treba pa tako i Penyju
@TheGirlfromIpanema Pa šta su općine i kantoni dosada radili svih ovih godina? Do sada smo trebali biti povezani sa EU, svi veći gradovi povezani autoputevima itd.
Ta prodavnica zaposljava oko 200 radnika, gdje je najmanja plata na oko 900 KM dok drugi trgovci placaju po 600 i ciji radnici stalno salju biografije sa zeljom da predju u ovu prodavnicu...
Ta prodavnica kuca svaki fening na fiskalni racun, placa poreze, doprinose i zdravstveno za svakog radnika, pomaze dugogodisnje radnike kad stupe brak dajuci im dio materijala za opremanje stana bez obaveze vracanja itd itd...
I takvu prodavnicu treba tek tako srusiti jel?
Pa moze kod nas...Ne podnosimo mi neciji uspjeh, daj samo da pljujemo i kukamo kako je sve lose u drzavi...
Ta prodavnice se treba zatvoriti da bi dosla neka strana. Koja nebi pridavali nista domace.
U kojoj bi bila plata duplo manja kao sto je sad uplo manja u konzumu merkatori i nazalost u nasem bingu.
@F Pa kad tako kažeš, onda OK. Ipak je korisnija limena prodavnica od transverzale koja je najvažniji poslijeratni saobraćajni i infrastrukturni projekt, planiran prije 40ak godina. Neka se desetine hiljada gradjana prilagode tom humanitarcu koji kanton ucjenjuje otpustanjem radnika. Nije kao da je prodavnicu bespravno izgradio! Ili jest?