ko zna, kad su velike promjene onda su i veliki rizici. al sudeci orema ponasanju citave autoindustrije svi ne da se spremaju za el. auta nego ce do 2030 najavljuju prestabak proizvodnje dizela i benzina. mada el. auta jos bisu ni blizu sazrela, jos treba unapredijediti bateriju, punjenje, mrezu punionica i sto je najvaznije elektromrezu na kojoj se treba puniti desetine miliona vozila, a da ta elektricna energija nije iz ugljena jer onda nema smisla kupovati el. auta radi ekologije
@sanjo87 upravo ste identificirali razloge zasto je nemoguce preci na masovnu upotrebu el. vozila. Za konverziju infrastrukture bi trebalo vise energije i resursa nego bi nova tehnologija ustedjela. Mas punjenje mora biti sinhronizovano / ne mogu svi puniti kad hoce. Baterije gube kapacitet za 50% nakon prve godine. Za 100 g naftne firme ce biti i dalje najace. Plina ima koliko hocemo, tako da je najeftinija kinverzija plin/benzin motor.
fb user, sve se to moze izgraditi i regulisati , al ne preko noci. vec ih ima mbogo u eu, al treba jos i ne samo u razvijenim zemljama. kapacitet je opada tako brzo. nove baterije se dizajnirane za 300 000km. sto znaci praktično cijeli život automobila. naoon 100 000km kapavitet pada na 80%