@delirium To o cemu ti pricas opet ne veze TZ i Sarajevo. To sto su intelektualci skontali jeste da ces u Tuzlu ici preko Zenice, pa se nekad kod Žepča priključivati na taj krak za Tuzlu. Vremenski ce te na kraju doci tu negdje da ides tim autoputem ili preko Karaule. Dakle, nema brze ceste Sarajevo - Tuzla.
@JoeBlack3rd to će biti kada bude direktor JPC FBiH neko iz Tuzle tj. nikad. Ova cesta ce povezati svih 10000 Hrvata sa maticom Hrvatskom. Uzalud vam trud Bosanci.
@gooUser1561838396 Nijedan Hrvat se nece povezati sa Hrvatskom,jer na kamenjaru nema ni jednog jedinog Hrvata, srbo pokatoliceni.A da ce se povezati, vjerovatno hoce, kad imaju ovakve bahlije koji su na vlasti u Bosnjaka, koje mogu kupiti sa saku para.I koji bi za saku para drzavu prodali.
Samo radi napomene, brza cesta Lasva-Donji Vakuf se gradi od '97, ne trebam ni reci kako jos nije ni zapoceta. Tako da njihove brze ceste i planove mozete okaciti macku o rep, iduce godine su izbori pa se sada pominju neki veliki projekti, standardno...
@JoeBlack3rd - Zašto se ne gradi brza cesta prema srednjoj bosni i dalje prema bihaću ?
Ovi zgubidani u hercegovini ne uplaćuju ništa poreza, a krali bi državne pare za izgradnju izmišljenih pravaca prema svojim prčijama.
Upravo to razmisljam. TK nema utoputa a najjaci je industrijski centar za velikim izvozom. Putevima prema Hr mi samo ulazemo u njihov turizam. Kao da unutrasnji dio BiH ne postoji. Sve se svelo na Sarajevo i Hercegovinu
@JoeBlack3rd dobar podrška 700 miliona za 27.000 stanovnika a Tuzlanski kanton 700.000 stanovnika ništa i onda se hercegovci još bune što ima mi pravimo ceste gdje ne prolazi ni 100 automobila jer od ovih 27.000 - 20.000 je u Hrvatskoj i Njemačkoj. Sramota i bruka
Kada Kladanj Olovo Banovici i Zivinice pristanu na zeleno svjetlo i kada narado prihvati da ustupi zemlju. Kod Bosnjaka to ide tesko jer niko neda metar zemlje. E to je licjemeru nepismeni razlog!!
@JoeBlack3rd Ceste gradis prema potrebi
gradana i industrije , Tuzla i Sarajevo osim nacionalnog bosnjackog nemaju nikakav drugi intetes, Tuzla izlazi na Brcko a Sarajevo na Samac ili Mostar , sav putnicki tetetni promet ide u tim smjerovima . Ova cesta vise treba Bosnjacima nego Hrvatima u BiH ,10 puta vise bosnjaka ce se njom vozit i u putnickom i u teretnom prometu