Na zapadu se uveliko ukida ili ograničava promet automobila u centru grada, mi smo trenutno u 90. godinama prošlog stoljeća, kad se još uvijek gradile široke ulice sa više traka, u sred grada. A baška što je u Sarajevu neophodno prljavi saobraćaj ograničiti mnogo više nego u drugim gradovima, koji nisu tako "zatvoreni" u dolini. Sve u svemu, ludilo koje će gradjani plaćati zdravljem.
@beha2 Naime, postoji "indukcija saobraćaja". Ljudi su mislili, da kad prošire i ubrzaju saobraćaj za auta, neće biti toliko gužve. Onda su ustanovili, da je umjesto toga sve više i više gužve i automobila. Jer više traka izaziva više vozača da koriste auta, to jest novi saobraćaj koji tu nije postojao se indukuje (proizvodi) sve više. Za auta u gradu ne postoji rješenje.
@beha2 Investicije trebaju prije svega ići u Gras, uredjenje i proširenje trotoara i biciklističkih staza u cijelom gradu, i napraviti takav javni prijevoz, da minimalan broj ljudi želi koristiti auto (ako nisu invalidi).
Prikaži sve komentare (39)