Zakonska regulativa Evropske Unije, na više nivoa i različite načine, striktno ZABRANJUJE nacionalnim Vladama da subvencionišu aviokompanije. Hrvatskoj je Brisel više puta oštro pretio - šta će se dogoditi ukoliko jedan jedini evro pokloni Kroaciji Airlines. Napatili su se Hrvati žestoko - imaju aviokompaniju, aerodrome, avione, tržište, turizam, pare, SVE. Samo im se ne dozvoljava da ubace "svež keš" i poprave obrtni kapital.
Slovenačka Adria Airways je pokrenula proces pred Evropskom komisijom protiv Vlade Srbije pod optužbom da je subvencionisala Air Srbiju. Već Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju i Sporazum o otvorenom nebu jasno ZABRANJUJU državne subvencije. Mađarska nacionalna aviokompanija "Malev" je bankrotirala 2012. kada joj je Evropska komisija naredila da odmah vrati 130 miliona evra subvencija Vladi. I ŠTA SADA?
Sad će Nemačka protivpravno da subvencioniše Lufthanzu sa nekim pričicama "pandemija", "specifična situacija", "interes čitave Evrope", "mnogo zaposlenih", "svetska ekonomija" itd. I kome treba Evropska Unija u kojoj važe jedna pravila za Nemačku, a sasvim druga pravila za sve ostale? Pa nikom normalnom.
Prisustvujemo, dakle, nastavku Drugog svetskog rata, samo drugim sredstvima i pod drugačijim okolnostima, ali je suština ista. Nema, doduše, koncentracionih logora, ali ima fabrika iste veličine. Nema nemačkih vojnika, ali ima nemačkih poslodavaca. Nema diktature, ali ti ne daju da letiš sa Aeroflotom i Air China-om, nego moraš Lufthanzom. Velika Britanija je izašla iz Evropske Unije, sada možda predstoje konflikti Brisela sa Italijom i Mađarskom. https://youtu.be/NeQM1c-XCDc?t=212
@Yuppiiee Nemačka, Japan, Austrija i Švajcarska nemaju nacionalne aviokompanije, a ovaj članak, inače, nije o nemačkoj nacionalnoj aviokompaniji. Vidi, SDA tallibančiću, ućutkuj ti po svojoj kući, a mene možeš da povučeš za pravoslavca. Što se pameti ili mišića tiče, mogu da te ućutkam da nikad ne progovoriš više.